Perhana, PK:lla on sama homma.niin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
tästä ruutiksesta ei taas ole mitään takeita...
Perhana, PK:lla on sama homma.niin se IRL-tyyppikin joka tätä tekstiä näppäilee
tästä ruutiksesta ei taas ole mitään takeita...
niimpä, joillakin on vaan reipas huumorintjuPerhana, PK:lla on sama homma.
pitäisikö korjata että ainakin IRLmä olen vain yhden miehen nainen eikä miehelläkään saa olla toista
Jaa-a ei tiedä sinun makua, kaikki lefathan on katottavia 4.5 pinnaa saanut imdb niin keskikastia näyttä solevan.Onkohan tuo katottava leffa tuo depht charge? Onko joku nähnynnä?
Ollaanko me sulle vaan yks iso vitsi?niimpä, joillakin on vaan reipas huumorintju
tietysti haluaa :heart:kaikkihan haluaa olla onnellisia ja rakastettuja/rakastuneita
yhtäältä siihen pitäis olla kaikilla oikeus on mutta toisaalta on se pirun vaikea toteuttaa
:hug:minäkin haikailen... *pitkä ja syvä huokaus*
Jos pikkuisen lohdutan niin auttaako!Ollaanko me sulle vaan yks iso vitsi?
Mun sydämeni särkyi :'(
sussa on se toinen puoli josta pidän...ikä ja elämänkokemus.. jotenkin sun sanoissa on aina silloin tällöin kun vakavoidutaan niin sellasia juttuja että rupee itekin miettimään kaikenlaisia.muutenkin tykkään kun ne elämää näkeneet ja kokeneet kertoilee elämänviisauksia.kaikkihan haluaa olla onnellisia ja rakastettuja/rakastuneita
yhtäältä siihen pitäis olla kaikilla oikeus on mutta toisaalta on se pirun vaikea toteuttaa
te ette ole mutta pitää muistaa että ruutis ei ole sama kuin ***iOllaanko me sulle vaan yks iso vitsi?
Mun sydämeni särkyi :'(
Vaikuttais ainakin hyvältä..aattelin sitä kattoo kylhän sun ny muuten vähän jo pitäis tietää mun maustaJaa-a ei tiedä sinun makua, kaikki lefathan on katottavia 4.5 pinnaa saanut imdb niin keskikastia näyttä solevan.
Jotain sinne päin.niimpä, joillakin on vaan reipas huumorintju
kiitti tinku, ehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutistasussa on se toinen puoli josta pidän...ikä ja elämänkokemus.. jotenkin sun sanoissa on aina silloin tällöin kun vakavoidutaan niin sellasia juttuja että rupee itekin miettimään kaikenlaisia.muutenkin tykkään kun ne elämää näkeneet ja kokeneet kertoilee elämänviisauksia.
tykkään kyllä siitä sun palstapersoonastakin siitä vähän tuhmasta:snotty: molempi parempi
Ehkä mula joku haju on mistä tykkäätVaikuttais ainakin hyvältä..aattelin sitä kattoo kylhän sun ny muuten vähän jo pitäis tietää mun mausta
Niin aattelinkinEhkä mula joku haju on mistä tykkäät
epäilemättäEhkä mula joku halu on mistä Sankku tykkää
te ette ole mutta pitää muistaa että ruutis ei ole sama kuin ***i
mitähän nuo tähdet mitä lie sisältääehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutista
Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
kirjaimia jotka naamakirjan saloihin vihkiytyneet vaan tietäämitähän nuo tähdet mitä lie sisältää
tuleeko meille tylsä ketjutapaaminen :xmas:Jotain sinne päin.
Kuitenkaan tämä IRL-henkilö ei ryhtyisi kaikenmaailman palstapervoiluihin tosielämässä PK:na, eli ryhtyisi palstapersoonaksi IRL tilaisuuden tullen.
Sitä varmaan tarkoitit Ruutiksenkin kanssa.
Vai tiedät?Niin aattelinkin
:heart:kiitti tinku, ehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutista
vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
Eihän sen elämänkokemuksen tarvitse olla pelkkää naisten kaatoa ja pelkkää taistelua elämänkolhujen kanssa mutta pelkästään jo se et on se elämä mitä elänyt niin onhan siellä varmasti niitä ylä-ja alamäkiä joiden kanssa taiteilla ja niistä tullut sitä viisautta joita sitten voi jakaa eteenpäin. Ite tykkään kuunnella kun joku vanhempi ja viisaampi jaksaa jutella ja kertoa asioista ja juurikin antaa näkökulmaa siihen mistä itse ajattelee vaan yksioikoisesti.kiitti tinku, ehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutista
vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
Minä en ole tylsä luonteeltani, vaikka itse sanonkin. Kohelo ennemmin.tuleeko meille tylsä ketjutapaaminen :xmas: