The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kaikkihan haluaa olla onnellisia ja rakastettuja/rakastuneita

yhtäältä siihen pitäis olla kaikilla oikeus on mutta toisaalta on se pirun vaikea toteuttaa
sussa on se toinen puoli josta pidän...ikä ja elämänkokemus.. jotenkin sun sanoissa on aina silloin tällöin kun vakavoidutaan niin sellasia juttuja että rupee itekin miettimään kaikenlaisia.muutenkin tykkään kun ne elämää näkeneet ja kokeneet kertoilee elämänviisauksia.

tykkään kyllä siitä sun palstapersoonastakin:D siitä vähän tuhmasta:snotty: molempi parempi:)
 
sussa on se toinen puoli josta pidän...ikä ja elämänkokemus.. jotenkin sun sanoissa on aina silloin tällöin kun vakavoidutaan niin sellasia juttuja että rupee itekin miettimään kaikenlaisia.muutenkin tykkään kun ne elämää näkeneet ja kokeneet kertoilee elämänviisauksia.

tykkään kyllä siitä sun palstapersoonastakin:D siitä vähän tuhmasta:snotty: molempi parempi:)
kiitti tinku, ehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutista

vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
 
vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
Mulla taitaa olla 10 vuotta vähemmän, mutta kaikenmaailman pientä vittumaista on elämään mahtunut.
Syöpä, vatsasairaudet, lapsen kuolema ja sitten kaikkea muuta rasittavaa sälää, mm. avioero. Tuon enempää en kuitenkaan ole läheisiä menettänyt, isovanhemmatkin elossa - helvetin kiitollinen saa olla ja toivottavasti elävät vielä pitkään!
Kuitenkaan musta ei ole mitenkään analyyttista tai viisasta tullut, että ehkä jotkut vaan on luonnostaan viisaampia kuin toiset. :)
 
kiitti tinku, ehkä se vakavampi ja analyyttisempi puoli on lähempänä sitä ***ia ja se tuhma sit sitä ruutista

vaikka mulla on ikää niin en silti ole lopulta niin hirveen kokenut, mulla ei ole mitään lukuisia naisia kaadettuna eikä kovin paljon vaikeuksiakaan voitettuna, täytyy oikein ihmetellä että miten helpolla olen päässyt
Eihän sen elämänkokemuksen tarvitse olla pelkkää naisten kaatoa ja pelkkää taistelua elämänkolhujen kanssa mutta pelkästään jo se et on se elämä mitä elänyt niin onhan siellä varmasti niitä ylä-ja alamäkiä joiden kanssa taiteilla ja niistä tullut sitä viisautta joita sitten voi jakaa eteenpäin. Ite tykkään kuunnella kun joku vanhempi ja viisaampi jaksaa jutella ja kertoa asioista ja juurikin antaa näkökulmaa siihen mistä itse ajattelee vaan yksioikoisesti.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä