Jos olisi kortin suorittaminen mennyt viikolla tai parille eteenpain, olisin muistaakseni joutunut suorittamaan sen erikseen. ja olisin sen kylla tehnyt.Se on tullu joskus automaattisesti.
Jos olisi kortin suorittaminen mennyt viikolla tai parille eteenpain, olisin muistaakseni joutunut suorittamaan sen erikseen. ja olisin sen kylla tehnyt.Se on tullu joskus automaattisesti.
Voi ei, karvajalkana joudut kulkemaan. Jaxuhaleja roppakaupalla :hug:Joo ei mulloo vissiin säärtenajelukorttiakaan
niinhän se on joo tullut mutta poistui joskusSe on tullu joskus automaattisesti.
Tuo on muuten täysin turha ja älytön järjestely, että esim. linja-autoa saa ajaa tyhjänä. Niin pirun useinhan linja-autoa ajetaan tyhjänä...Kuorma-autoa ja pienoislinja-autoa nyt ainaskii. Linja-autoa tyhjana. Pienoislinja-autoon saa ottaa perakarrynkin. En muista tarkemmin, mutta raskaammat kulkupelit ovat ulottumattomissani.
Semmosia ne vihannekset on.Näin se vihanneskin on kokenu ihmeparantumisen
en ole ollut koskaan edes kyydissäTietenkin! Sehan se tarkein on.
Ei huolta, luonnonmateriaali lämmittää parhaiten!Voi ei, karvajalkana joudut kulkemaan. Jaxuhaleja roppakaupalla :hug:
Joopa. Ja en jaksanut paivittaa itselleni ammattipatevyytta kun laki muuttui. Eli en saa ottaa pienoislinja-autoon kyytiin muita, kuin samassa taloudessa asuvia perheenjasenia :headwall: Olisi pitanyt satasia maksaa ja istua tunneilla ja kayda aina silloin talloin lisatunneilla. Ihan alytonta!Tuo on muuten täysin turha ja älytön järjestely, että esim. linja-autoa saa ajaa tyhjänä. Niin pirun useinhan linja-autoa ajetaan tyhjänä...
Ei riitä minunkaan "valtani" kuorma-autoa isommaksi. Ajo-oikeudet ei valitettavasti periydy - isällä on kaikki yhdistelmät, mitä Suomessa saa ajaa.
enpäs, meinasi tulla mutta sain pidäteltyäNäin se vihanneskin on kokenu ihmeparantumisen
Mina olen ollut kyydissa ja ajellutkin... Nyt on Tohtorin pyora kaytossani, kunhan kevat koittaa.en ole ollut koskaan edes kyydissä
tuli mieleen noista kirjaimista taxfreen tokaisu putouksessa kun kysyttiin mikä laivareissuissa on parasta niin
A-luokan ruoka
B-luokan naiset
C-luokan hytti
A ja B olis pitänyt olla toisinpäin
Just joo, Suomessa on hienoa tämä toiminta joillain osa-alueilla.Joopa. Ja en jaksanut paivittaa itselleni ammattipatevyytta kun laki muuttui. Eli en saa ottaa pienoislinja-autoon kyytiin muita, kuin samassa taloudessa asuvia perheenjasenia :headwall: Olisi pitanyt satasia maksaa ja istua tunneilla ja kayda aina silloin talloin lisatunneilla. Ihan alytonta!
Lahjoitin ison autonkin pois, kun ei huvittanut moinen leikkiminen.
vihanneksesta on moneksi
Mää oon ollu kyydissä muutaman kerran mutta ajaminen ei kiinnosta yhtään. Autoilu riittää mulle.Mina olen ollut kyydissa ja ajellutkin... Nyt on Tohtorin pyora kaytossani, kunhan kevat koittaa.
Öitä pupuliini :heart:Hyvää yötä muruset :kiss:
Mä lähen nukuksimaan
öitä :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss:
Mä lähen nukuksimaan
Volkkari, LT. Laittaa kaveri siita matkailuauton.Just joo, Suomessa on hienoa tämä toiminta joillain osa-alueilla.
Kyllä muuten kuorma-autokortti on sellainen, joka kannattaa hommata, jos vaan suinkin on tarkoitus vähänkin isompaa autoa ajella. Mä olen tarvinnut sitä ihan varsinaisen kuorma-autonkin ajamiseen monta kertaa ja lukemattomia kertoja ison maasturin ajamiseen, joka on rekisteröity kuorma-autoksi.
Saako kysyä, minkä merkkinen oli tuo pois lahjoittamasi auto?
Ai niin, tuosta on puhuttu aikasemminkin.Volkkari, LT. Laittaa kaveri siita matkailuauton.
Ajaminenhan se juuri on parasta!Mää oon ollu kyydissä muutaman kerran mutta ajaminen ei kiinnosta yhtään. Autoilu riittää mulle.
D1, eli juurikin pienoislinja-auto, 1+14 paikkaa.Ai niin, tuosta on puhuttu aikasemminkin.
Miksi tuo oli rekisteröity? Kevyt kuorma-auto?
Märkiä unia :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss:
Mä lähen nukuksimaan
Yota!Hyvää yötä muruset :kiss:
Mä lähen nukuksimaan
Mä olen kyllä vannoutunut kelkka- ja automies. Crossipyöräkin vielä menee, mutta moottoripyörät, ähh.Ajaminenhan se juuri on parasta!
Minulla on leluna tuollainen pieni metsapyora, jolla voi parayttaa leikkimaan itsekseen metsikkoon, jos alkaa liiaksi ahdistaa. Ja tuo Tohtorin ryssapyora toisena, silla tosin kannattaa pysya tiella.
Oho... Siinä oli tilaa!D1, eli juurikin pienoislinja-auto, 1+14 paikkaa.