Vääsyy...jaksasko silti oottaa et mies saa Walking deadin katottuu ja tulis samaan aikaan nukkuu..?
Vääsyy...jaksasko silti oottaa et mies saa Walking deadin katottuu ja tulis samaan aikaan nukkuu..?
No niin niin,nukuksimaan
totesin vain, haittaakseSitähä sä kysyit
öitä :kiss:taidan tosissaan nyt lähteä nukkumaan
kuut nait evripadi :kiss:
sitäpä sitä kuks... eiku nukuksimaanNo niin niin,nukuksimaan
Multa ei saa sitten minkäänlaista kyytiä, ei oo korttia nääs :snotty:mun ei
autokyydistähän puhuttiin
Multa saa vaikka minkälaista.Multa ei saa sitten minkäänlaista kyytiä, ei oo korttia nääs :snotty:
mulla b-luokan korttiMulta ei saa sitten minkäänlaista kyytiä, ei oo korttia nääs :snotty:
Laitetaan sitten minunkin korttini poytaan: ABeCD1... menikohan tuo pikku-ee nyt oikeaan paikkaan?Multa saa vaikka minkälaista.
ABCE-oikeudet löytyy...
Kepulin kyytiin en lähe! :stick: :kiss:Multa saa vaikka minkälaista.
ABCE-oikeudet löytyy...
sinäkös se puhuit siitä garagesta?Multa ei saa sitten minkäänlaista kyytiä, ei oo korttia nääs :snotty:
mutta eihän ne kaikki kortilla aja : /Multa ei saa sitten minkäänlaista kyytiä, ei oo korttia nääs :snotty:
Puhuin joo. Koska otan (garagea), en aja.sinäkös se puhuit siitä garagesta?
näin hyvin taas muistan
näin sitä prismassa mutta en vielä ostanut
Juu, taisi mennä. Mulla meni väärään paikkaan.Laitetaan sitten minunkin korttini poytaan: ABeCD1... menikohan tuo pikku-ee nyt oikeaan paikkaan?
Ainakaan saariaan...mutta eihän ne kaikki kortilla aja : /
:kiss:Kepulin kyytiin en lähe! :stick: :kiss:
motskarikorttikin tuossa litaniassa?Multa saa vaikka minkälaista.
ABCE-oikeudet löytyy...
Joo ei mulloo vissiin säärtenajelukorttiakaanAinakaan saariaan...
Kuorma-autoa ja pienoislinja-autoa nyt ainaskii. Linja-autoa tyhjana. Pienoislinja-autoon saa ottaa perakarrynkin. En muista tarkemmin, mutta raskaammat kulkupelit ovat ulottumattomissani.Juu, taisi mennä. Mulla meni väärään paikkaan.
Mitäs kaikkea sä saat ajaa? Rekkaa ainakin, mutta mites nuo yhdistelmät?
Se on tullu joskus automaattisesti.motskarikorttikin tuossa litaniassa?
ei mullakaan ole tuota kun välillä tulee nirhaumiaJoo ei mulloo vissiin säärtenajelukorttiakaan
Tietenkin! Sehan se tarkein on.motskarikorttikin tuossa litaniassa?
Juu, löytyy sekin.motskarikorttikin tuossa litaniassa?
Näin se vihanneskin on kokenu ihmeparantumisensitäpä sitä kuks... eiku nukuksimaan