kahvikirahvi
Jonkun missä on Gary OldmanMinkä leffan tahtosit nähä?
Jonkun missä on Gary OldmanMinkä leffan tahtosit nähä?
Mee vaan, mää voin tulla seuraks.Menisiko sita oikein pakalle tukapakalle... vai eiko viitsisi? Vastahan mina perjantaina kavin.
Suuret ovat ongelmat minullakin.
Otatko omat evaat vai poltteletko jamani?Mee vaan, mää voin tulla seuraks.
Tai tanne, Morriganin anarkosyndikalistiseen kommuuniin. Hommataan heti IWW:n jasenkirja.Ja täällä lauletaan taas "työn orjat sorron yöstä nouskaa..."
Sanoin nyt jo pojallekin vähän tiukempaan sävyyn, että tässä talossa noudatetaan riisto-kapitalismia ja jos ei miellytä, voi muuttaa Kiinaan aatetovereidensa luokse.
Mietin tuota viimesintä Die hardia, mut se ei kuulemma ollu mikään ihmeellinen..? Aiemmat on ollu sen verran hyviä et kai se tulee katsastettua ennemmin tai myöhemmin. Bruce Willis..:heart:Minkä leffan tahtosit nähä?
HDFIN Suomi - Katso elokuvia heti netistäMietin tuota viimesintä Die hardia, mut se ei kuulemma ollu mikään ihmeellinen..? Aiemmat on ollu sen verran hyviä et kai se tulee katsastettua ennemmin tai myöhemmin. Bruce Willis..:heart:
Sekin uusin Hobitti-leffa kiinnostais mut ei taida olla ees leffateattereissa enää..tai ei ainakaan niin pitkään että ehtisin sen mennä kattoo..eli odottelemme dvd:tä.
A good day to die hard oli hirvee pettymys. Ihan melekeen itku tuli, ku oli nii surkee. Williskää ei pelastanu sitä :'(Mietin tuota viimesintä Die hardia, mut se ei kuulemma ollu mikään ihmeellinen..? Aiemmat on ollu sen verran hyviä et kai se tulee katsastettua ennemmin tai myöhemmin. Bruce Willis..:heart:
Sekin uusin Hobitti-leffa kiinnostais mut ei taida olla ees leffateattereissa enää..tai ei ainakaan niin pitkään että ehtisin sen mennä kattoo..eli odottelemme dvd:tä.
Poltin oman, sätkällinen vihreää pall malliaOtatko omat evaat vai poltteletko jamani?
Ei jaksanut tuonne ulos itseaan raahata... Ehka ensi viikolla sitten. Tai joskus.Poltin oman, sätkällinen vihreää pall mallia
Se puhallus tais tuottaa tulosta
Pitää tutustuu paremmalla ajalla, nyt tuntuu ihan siltä että painun nukkuu..tuokin yks venäläinen sidukka(7%) saa kyl silmät luppasee aika tavalla.HDFIN Suomi - Katso elokuvia heti netistä
Tuolla on paljon elokuvia, ja siellä oli Hobitti. Ja oli vielä ihan hyväkin
Juu, mun kyydit on rajuja
A good day to die hard oli hirvee pettymys. Ihan melekeen itku tuli, ku oli nii surkee. Williskää ei pelastanu sitä :'(
Mina poltan aika huonosti. Toisaalta, juon viela huonommin. Toissa juhannuksena taisin avata siideripullon, jota tuhosin 3 vuorokautta ennen kuin luovutin ja kaadoin maahiaisille. :ashamed:Mä en ees polta. Eilen join yhen Old Rosien
ja puhuakin voi vaikka puuta heinää omasta näöstääneihän täällä kukaan tiedä minkänäkönen mä olen
mun eiMun myös
Sitähä sä kysyitmun ei
autokyydistähän puhuttiin
aina palstalla oppii uuttano nytpähän tiedät tämänkin
Menisiko sita oikein pakalle tukapakalle... vai eiko viitsisi? Vastahan mina perjantaina kavin.
Suuret ovat ongelmat minullakin.