[QUOTE="vieras";28053978]Sekin muuten harmittaa, jos oma tyttönimi on tosi harvinainen. Mun nimi oli ihan ainut laatuaan, ja kun vaihdoin miehen sukunimeen, niin nyt mulla onkin täyskaimoja vajaa kymmenkunta. No voisi olla paljon enemmänkin, mutta silti! Kun aikaisemmin ei ollut yhtäkään.
Että ehkä joku ei halua vaihtaa nimeään Sini Virtaseksi, vaan on ennemmin Sini Kello-Virtanen?
[/QUOTE]
Mullakin sukunimien määrä melkein tuplaantui saman tien. Tyttönimeäni on reilut 400 ja tätä miehen sukunimeä kantaa peräti yli 600
Että ehkä joku ei halua vaihtaa nimeään Sini Virtaseksi, vaan on ennemmin Sini Kello-Virtanen?
Mullakin sukunimien määrä melkein tuplaantui saman tien. Tyttönimeäni on reilut 400 ja tätä miehen sukunimeä kantaa peräti yli 600