No niinpä!:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052670:MIEHET! taas kerran ei voi muuta todeta..
1e ja 20 senttiä:O kuitenkin jotain 5 senttisiä
no jopa se ajan valitsi kun kaipas sitä lusikkaa just eilen kun mä oli yömyöhään reissussaruutis, tinku kaipasi eilen lusikkaa :xmas:
:kiss: nyt huomattiinJaa ei mua kukaan sit kunnolla huomannukkaan :ashamed:
Mää tarjouduin lämmittään sen sänkyä, mutta unohdin vastata sen vastauskommenttiin niin jäi menemäti sitten :|no jopa se ajan valitsi kun kaipas sitä lusikkaa just eilen kun mä oli yömyöhään reissussa
: / :hug:No niinpä!:headwall:
(Myönnetäköön että miekin osaan jättää asiat viimetinkaan, mut hyvin osaa mieskin sen..."harmi" vaan että omat esim.harrastus/työ yms. menonsa se kyllä muistaa ja hoitaa ne mut sitten jos on miun tai lasten asioita muistettavana.. )
no höh, etkö muista miten meillä oli niin mukavan lämmintä silloin kun nukuksittiin kolmistaanMää tarjouduin lämmittään sen sänkyä, mutta unohdin vastata sen vastauskommenttiin niin jäi menemäti sitten :|
1e ja 20 senttiä
Arvon herra pikkupuolikas ei suvainnut herättää minua aamulla, vaan hän oli tullut suoraan alakertaan leikkimään. Eli oli kaatanut lelulaatikon oklkarin lattialle, mennyt mun laukulle kaivamaan lompakon ja levitelly kaikki jutut sieltä eteisen lattialle. Sitten se tuli yläkertaan ja nakkas mua parilla kolikolla naamaan
ainakin tykkäsin kuvasta vai eikö se jäänyt sinneJaa ei mua kukaan sit kunnolla huomannukkaan :ashamed:
no mut eii se riitä tällaselle huomio***** hakuiselle :saint:ainakin tykkäsin kuvasta vai eikö se jäänyt sinne
:wave: :kiss:
kirjoitti noin yleensä, ei vain eilisestäno jopa se ajan valitsi kun kaipas sitä lusikkaa just eilen kun mä oli yömyöhään reissussa
Muistan, se oliki mukavaa. Kuten sekin kun oli koko haaremi paikalla, oi niitä öitä!no höh, etkö muista miten meillä oli niin mukavan lämmintä silloin kun nukuksittiin kolmistaan
Kai sillä Kuliverilla on joku Persepuhelin niminen kaveri?kiva piirretty... "Varokaa, täältä tulee kulliver!"
uuuuMää näin muuten Arieksesta unta, sikäli kun ketään kiinnostaa.
ainahan seAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28053284:Mä kävin viemässä apinat (lue kullannuput) hoitoon, kävin kaupassa, kävin kaverilla, sain kinkkukiusauksen uuniin, Kenwoodin kulhon pestyä. Vielä kun joku ihana ihminen laittais ton kulhon koneeseen ja tekis mulle rahkaa ja täyttäis tuon kakun niin olisin hyvinkin iloinen pieni ihminen
panettaiski.