The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052670:
MIEHET! taas kerran ei voi muuta todeta..
No niinpä!:headwall:
(Myönnetäköön että miekin osaan jättää asiat viimetinkaan, mut hyvin osaa mieskin sen..."harmi" vaan että omat esim.harrastus/työ yms. menonsa se kyllä muistaa ja hoitaa ne mut sitten jos on miun tai lasten asioita muistettavana.. )
 
kahvikirahvi
:O kuitenkin jotain 5 senttisiä :D
1e ja 20 senttiä :D
Arvon herra pikkupuolikas ei suvainnut herättää minua aamulla, vaan hän oli tullut suoraan alakertaan leikkimään. Eli oli kaatanut lelulaatikon oklkarin lattialle, mennyt mun laukulle kaivamaan lompakon ja levitelly kaikki jutut sieltä eteisen lattialle. Sitten se tuli yläkertaan ja nakkas mua parilla kolikolla naamaan :D
 
IhanaValo
Mie meinasin että jos sais jotain älyllistäkin aikaseks tänään..ois taas kasa vaatetta jotka pitäis kuvata ja laittaa myyntiin :) Kamerankin laitoin eilen latautumaan valmiiks.Hmm..pyykinkin vois laittaa pyörimään..
Jee, sain viimein viime vuoden viimesen Novita-lehden pyydystettyä itelleni..niitä on kiva katella kun saa hirveesti uusia ideoita mut en vaan ikinä saa niistä mitään mallia tehtyä. Pitäis kai yrittää kovemmin :ashamed:
 
Mä kävin viemässä apinat (lue kullannuput) hoitoon, kävin kaupassa, kävin kaverilla, sain kinkkukiusauksen uuniin, Kenwoodin kulhon pestyä. Vielä kun joku ihana ihminen laittais ton kulhon koneeseen ja tekis mulle rahkaa ja täyttäis tuon kakun niin olisin hyvinkin iloinen pieni ihminen :)



















panettaiski.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28053284:
Mä kävin viemässä apinat (lue kullannuput) hoitoon, kävin kaupassa, kävin kaverilla, sain kinkkukiusauksen uuniin, Kenwoodin kulhon pestyä. Vielä kun joku ihana ihminen laittais ton kulhon koneeseen ja tekis mulle rahkaa ja täyttäis tuon kakun niin olisin hyvinkin iloinen pieni ihminen :)


panettaiski.
ainahan se
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Mää oon lähdössä ulos ja kauppaan, mutta mun pikku apinani, eikun siis rakas lapseni, vaan juoksee karkuun eikä halua pukea. Ja missä on mun kaikki äitikaverit, miksei kukaan lähe meän kanssa ulkoilemaan häh? Naapurikin lähti pohjanmaalle miehiin :mad:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä