The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!
Huomenta Ihqtuikku :kiss:


Mulle tulee tosta sun nimimerkistä mieleen aina se yks vitsi..

"Vanhemmat yrittivät keksiä lapselleen nimeä, tämän synnyttyä. He miettivät, vaikka mitä vaihtoehtoja, mutta kaikista nimistä sai väännettyä jonkun lempinimen, ja he halusivat, että hänen nimeään käytetään siten, ettei siitä väännettäisi mitään lempinimeä.

Sitten he keksivät loistonimen, Kotivalo.

Eräänä kauniina päivänä, lapsen jo ollessa kouluikäinen, tuli kaveri hakemaan lasta ulos kysyen: -Onks himatuikku? :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052483:
:D

Oli kyllä hauskoja lauseita, tosin mun mielestä noissa ei ollut mitään pahaa, tai kamala, vielä kun osa on ihan suoraan irroitettu asiayhteydestä..

Ei tuolla saa armoa, vaan hommia painetaan 21.35 saakka perjantainakin.. Mut saan mä sitte aamulla (toivottavasti) nukkua ees tunnin pidempään, kuin nyt oon saanu..

Kätevä yritän olla, toisinaan :D Onneks on vaan ihan lähimmät tulossa ja ne osaa kyllä ite pitää huolen siitä, ettei tuu hiljasia hetkiä, niin mun ei yleensä oo niin hirveesti tarvinnu emännöidä :D
juuh, ei noissa mitään pahaa ollut, meidän juttujahan ne suoraan oli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052489:
Huomenta Ihqtuikku :kiss:


Mulle tulee tosta sun nimimerkistä mieleen aina se yks vitsi..

"Vanhemmat yrittivät keksiä lapselleen nimeä, tämän synnyttyä. He miettivät, vaikka mitä vaihtoehtoja, mutta kaikista nimistä sai väännettyä jonkun lempinimen, ja he halusivat, että hänen nimeään käytetään siten, ettei siitä väännettäisi mitään lempinimeä.

Sitten he keksivät loistonimen, Kotivalo.

Eräänä kauniina päivänä, lapsen jo ollessa kouluikäinen, tuli kaveri hakemaan lasta ulos kysyen: -Onks himatuikku? :D
hauska :D
 
IhanaValo
:LOL: Himatuikku..

No, lapset poissa kotoo ja mies painui just nukkuu kun yön oli töissä...mitäs mie teen??
Aamupalaa varmaan ihan ekaks ja jos kahvia kykenis juomaan, kurkku on sen verran kipee että maistuu kahvikin aika kuralta..
Harmittaa kun kuopuksella ois päiväkodilla isovanhempien päivä tänään ja tod.näk. kukaan ei pääse. Miun vanhemmat on töissä ja miehen äitillä jalka sen verran kipee että lääkärille menee kuulemma tänään, varmaankin saa saikkua, en tiiä saako sit liikkua miten..miehen isovanhemmat ois vielä, asuisivat siinä hoitopaikan lähelläkin mut en tiiä onko heil miten menoa kun vielä suht liikkuvaisia ovat.
Mies vasta eilen illalla älys ilmottaa omille sukulaisilleen ees tuosta päivästä vaikka muistuttelin pitkin viikkoa...no, jospa se tyttö siel selviää vaikkei tuliskaan isovanhempia käymään..sanoin kyl tytölle asiasta että älä pety, ja saavat kuulemma herkkuja kuitenkin.
 
:LOL: Himatuikku..

No, lapset poissa kotoo ja mies painui just nukkuu kun yön oli töissä...mitäs mie teen??
Aamupalaa varmaan ihan ekaks ja jos kahvia kykenis juomaan, kurkku on sen verran kipee että maistuu kahvikin aika kuralta..
Harmittaa kun kuopuksella ois päiväkodilla isovanhempien päivä tänään ja tod.näk. kukaan ei pääse. Miun vanhemmat on töissä ja miehen äitillä jalka sen verran kipee että lääkärille menee kuulemma tänään, varmaankin saa saikkua, en tiiä saako sit liikkua miten..miehen isovanhemmat ois vielä, asuisivat siinä hoitopaikan lähelläkin mut en tiiä onko heil miten menoa kun vielä suht liikkuvaisia ovat.
Mies vasta eilen illalla älys ilmottaa omille sukulaisilleen ees tuosta päivästä vaikka muistuttelin pitkin viikkoa...no, jospa se tyttö siel selviää vaikkei tuliskaan isovanhempia käymään..sanoin kyl tytölle asiasta että älä pety, ja saavat kuulemma herkkuja kuitenkin.
MIEHET! taas kerran ei voi muuta todeta..
 
ootappa....







siinä :D
(melkein kun mä, reidet kyllä tuolla kuvan naisella vähän kiinteämmät kun mulla) :whistle:

mulla ollut ennen niitä basic-mallisia mut nyt ostin parit hipstermalliset ja kokeilen millaset on

on kuuma mutta silti pitää juoda aamun toinen kuppi kahvia Samuli Edelmanin cd:n (tähtipölyä) soidessa taustalla :heart:

jos tänään muistais ostaa sen uuden Suvi Teräsniskan cd:n
(Yön kappaleita siinä)
Mää jo aattelin, että oltais nähty sustakin vilahdus :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052736:
Mää jo aattelin, että oltais nähty sustakin vilahdus :p
silmä ja suu riittää :D
niin ja se kuva missä olin pieni tytöntyllerö :heart:

ja tuo olen melkein kun mä :D
tuolla vaan kiinteämmät reidet (photosopattu kuitenkin :whistle: ) ja pienempi napa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä