Hyvää yötä luttana :heart:Hyvää yötä muruset :kiss:
No, jos tyyppi on vetanyt 10 vuotta spiidia suoneen kultaisella 60-luvulla, ei ihan siloposki voikaan olla. Tiedan kylla jollain tasolla, etta Tohtorilla on ikaa, mutta en vain pysty nakemaan sita.Jee näin! Ei kyllä ihan ikäiseltään näytä, huomaahan sen iän mutta toi tyyli nuorentaa paljon
Yota!Hyvää yötä muruset :kiss:
varmaan ihan mielenkiintoistaMie kirjoitin väärin, sorry.
näköjään pää lyö tyhjää tähän aikaan viikosa. Eilen tuosta aiheesta vielä kirjoittelin opsikelun vuoksi, samalla piti perehtyä hedelmöityshoitoihin
Lapsen ja vanhemman adoptiovanhemman ikäero saa olla enintään 45 vuotta
Öitä :kiss:Hyvää yötä muruset :kiss:
Ja eikös se rakkauskin tehny sokeaksiNo, jos tyyppi on vetanyt 10 vuotta spiidia suoneen kultaisella 60-luvulla, ei ihan siloposki voikaan olla. Tiedan kylla jollain tasolla, etta Tohtorilla on ikaa, mutta en vain pysty nakemaan sita.
MITA? Huuda kovempaa, ma en nae!Ja eikös se rakkauskin tehny sokeaksi
SinnepäinAi niinkö Woody Allen :xmas:
kiinnosti vain katsoa wikipediastaJa tytöt heti kävi viisastelemaan =)
Sitten mennään vaan käsikopelollaJa eikös se rakkauskin tehny sokeaksi
Sitten mennään vaan käsikopelolla
Nyt kuulostaa kyllä huolestuttavalta mun silmään. Pyydäppä tohtoria tarkistamaan korvat kun et näe kunnolla.MITA? Huuda kovempaa, ma en nae!
Taytyypi tiedustella, josko arvon nuppitohtori tohtoroisi minunkin nuppiani.Nyt kuulostaa kyllä huolestuttavalta mun silmään. Pyydäppä tohtoria tarkistamaan korvat kun et näe kunnolla.
Samaa juuri mietin että taidan lähteä nukkuunNyt taitaa jarki sen verran kolkutella kalloa, etta yritan nukkumaan. Oita! :wave:
Mää täällä opiskelen mutta muut taisi mennä. Paitsi tuo vierailija.Ai kaikki lähtikin jo silläaikaa, höh. No hyvää yötä näin perästä päin
Rivitä tää paremmin ja käytä isoja alkukirjaimia niin rupeen arvailemaan. Aika monta tuttua lausahdusta kuitenkinTässä teidän aitoja lauseitanne... Voitte itse virkistää muistianne, ja miettiä kuka minkäkin mahtavan ajatuspläjäyksen on ilmoille tuonut...
katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
pipari, muna, torttu, patukka...
no nyt räjähti muna käsiin..
nännit nöpöttää
suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous
Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..
kysymys. muistaako kukaan, mikä oli poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?
neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..Rivitä tää paremmin ja käytä isoja alkukirjaimia niin rupeen arvailemaan. Aika monta tuttua lausahdusta kuitenkin
Mää aion syödä iltapalaa ja nauttia vuorokauden ekoista hiljaisista ja rauhallisista minuuteista yksin ennen kun meen sänkyynMää täällä opiskelen mutta muut taisi mennä. Paitsi tuo vierailija.