The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
[QUOTE="Noniin";28052238]Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu.. aries

Pipari, muna, torttu, patukka... fami

No nyt räjähti muna käsiin.. ?

Nännit nöpöttää ?

Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous ruutis

Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla.. aries

Kysymys. muistaako kukaan, mikä oli poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?

Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!

Neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat

Mulla oli kärry, mutta exä vei sen. Ja hevoskopin kans. neljä viimestä on pikkukoo[/QUOTE]

Kauhee, pitäis tietää ku oon seurannu ketjua alusta asti mutta tää oli aika vaikee... :D
 
Sepä se
Nämä ovat menneet väärin tai ovat vielä tietämättä

Pipari, muna, torttu, patukka...

Nyt räjähti muna käsiin

Nännit nöpöttää

Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous

Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!

Neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Sepä se;28052272:
Nämä ovat menneet väärin tai ovat vielä tietämättä

Pipari, muna, torttu, patukka... sangria

Nyt räjähti muna käsiin

Nännit nöpöttää

Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous tinku

Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!

Neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
Muut saat paljastaa, en muista.
 
Kuulostaa muuten ihan heprealta :p
No ei nyt sentään. Tässä pikku näyte eli tekstin eka lause. Numerot seassa on viitteitä btw.


NJincuin Jumala on andanut tälle meidän wähäiselle ja nyt Jumalan tykönä autualle weljellem JOHANNI GEZELIO 2 yhden lyhyen Ijän; niin eij hän ole myös paljo jättänyt jälkens puhuttawa täsä mailmasa; waan ainoastans tämän, että sitte cuin Jumala wanhurscasta oikeudestans ja käsittämättömästä Neuwostans, 3 wiimeis 4 P. 5 Colminaisuden Sunnundaina, ylitze 6 hänen racasten Wanhembains, jotca tälle Cunnioitettawalle Seoracunnalle hywin tutut owat; nijncuin sen suurimman osan 7 Turun Caupungin asuwaisist, lähetti yhden rascan, cuitengin isällisen curitoxen 8 sen huikian 9 Tulipalon cautta, joca heiden majoistans 10 nimitetys 11 Caupungis carcotti, ja heiden Asumasians tuhwaxi 12 tasoitti.
 
kahvikirahvi
No ei nyt sentään. Tässä pikku näyte eli tekstin eka lause. Numerot seassa on viitteitä btw.


NJincuin Jumala on andanut tälle meidän wähäiselle ja nyt Jumalan tykönä autualle weljellem JOHANNI GEZELIO 2 yhden lyhyen Ijän; niin eij hän ole myös paljo jättänyt jälkens puhuttawa täsä mailmasa; waan ainoastans tämän, että sitte cuin Jumala wanhurscasta oikeudestans ja käsittämättömästä Neuwostans, 3 wiimeis 4 P. 5 Colminaisuden Sunnundaina, ylitze 6 hänen racasten Wanhembains, jotca tälle Cunnioitettawalle Seoracunnalle hywin tutut owat; nijncuin sen suurimman osan 7 Turun Caupungin asuwaisist, lähetti yhden rascan, cuitengin isällisen curitoxen 8 sen huikian 9 Tulipalon cautta, joca heiden majoistans 10 nimitetys 11 Caupungis carcotti, ja heiden Asumasians tuhwaxi 12 tasoitti.
Ihan ymmärrettäväähän toi on, Vanha kirjasuomi kuulostaa vaan liian hienolta mun silmään :D Mitä tosta pitää analysoida?

tuli muuten vähän mieleen rollolaisen kirjotustyyli :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sepä se;28052272:
Nämä ovat menneet väärin tai ovat vielä tietämättä

(Tässä teidän aitoja lauseitanne... Voitte itse virkistää muistianne, ja miettiä kuka minkäkin mahtavan ajatuspläjäyksen on ilmoille tuonut...)

Pipari, muna, torttu, patukka... sangria tuli mullakin mieleen?

Nyt räjähti muna käsiin aries?

Nännit nöpöttää fami?

Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous tinku/ruutis?

Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi! tinku?

Neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat fami/tinku?
* korjaus vielä tähän juttuun: Nännit nöpöttää fami? tai sitten kirahvi?
ei tosin itseään siihen ehdottanut

tuleekohan harmaa vielä kertomaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Silti :LOL:

No en osaa muistaa että keltä ois ko. litania lähteny. Vaikka ois multa, joskin harvemmin käytän sanaa patukka...

Nuita neekerijuttuja en muista ollenkaan, muna ei oo mulla räjähtäny ku mikrossa, eikä mun nännit nöpötä :eek:
mä ihan luulin että kirahvi olis kirjoittanut tuon mutta jos ei niin mä ehkä sitten
kun ei itseään siihen siis ehdottanut

Nyt räjähti muna käsiin tuli mieleen aries koska muistelisin että kananmunat räjähti joskus keittiössä ja tuli lievä sotku :)
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta Fami :kiss:

Katoin kanssa, että täällä on mennyt myöhäseen, tai aikaseen, miten sen nyt haluaa ilmaista :D

Tuttuja lauseita oli, mut en nyt satavarmasti mee sanoon, kuka oli kirjottanu mitäkin :D Mulla alkaa väsy painaa ihan todenteolla, onneks ei tarvii ku tää päivä enää jaksaa.. Yks kakku täyttää ennenkuin menee töihin yms. Huomenna sitte tuon pikkujätkän synttärit, mä oon varmaa tosi pirtee "emäntä" :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28052450:
Huomenta Fami :kiss:

Katoin kanssa, että täällä on mennyt myöhäseen, tai aikaseen, miten sen nyt haluaa ilmaista :D

Tuttuja lauseita oli, mut en nyt satavarmasti mee sanoon, kuka oli kirjottanu mitäkin :D Mulla alkaa väsy painaa ihan todenteolla, onneks ei tarvii ku tää päivä enää jaksaa.. Yks kakku täyttää ennenkuin menee töihin yms. Huomenna sitte tuon pikkujätkän synttärit, mä oon varmaa tosi pirtee "emäntä" :D
Huomenta alastulo :kiss:

juu, täällä näköjään jotkut kuhkineet myöhään ja KK:n PP:kin :(
(pssst. äitiinsä tulee mutta ei kerrota KK:lle)

hauskoja lauseita miettiä :D

jospa ensi yönä saisit nukuttua (sitten voisit olla pirteä emäntä :) )
tietty pääset myöhemmin nukkuun kun illassa olet vai pääsettekö perjantaisin aiemmin?

kätevä emäntä nyt ainakin :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta alastulo :kiss:

juu, täällä näköjään jotkut kuhkineet myöhään ja KK:n PP:kin :(
(pssst. äitiinsä tulee mutta ei kerrota KK:lle)

hauskoja lauseita miettiä :D

jospa ensi yönä saisit nukuttua (sitten voisit olla pirteä emäntä :) )
tietty pääset myöhemmin nukkuun kun illassa olet vai pääsettekö perjantaisin aiemmin?

kätevä emäntä nyt ainakin :flower:
:D

Oli kyllä hauskoja lauseita, tosin mun mielestä noissa ei ollut mitään pahaa, tai kamala, vielä kun osa on ihan suoraan irroitettu asiayhteydestä..

Ei tuolla saa armoa, vaan hommia painetaan 21.35 saakka perjantainakin.. Mut saan mä sitte aamulla (toivottavasti) nukkua ees tunnin pidempään, kuin nyt oon saanu..

Kätevä yritän olla, toisinaan :D Onneks on vaan ihan lähimmät tulossa ja ne osaa kyllä ite pitää huolen siitä, ettei tuu hiljasia hetkiä, niin mun ei yleensä oo niin hirveesti tarvinnu emännöidä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä