The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Vihdoin ja viimein se kakara simahti, huhhuh! Pienet itkupotkuraivarit se vaati ja ennen neljää heräävä miehenpuolikaskin heräsi siihen kiekumiseen, ja varmaan naapuritkin, mutta pääasia et pp on nyt sängyssä ja hiljaa.
 
Fiksut
Tässä teidän aitoja lauseitanne... Voitte itse virkistää muistianne, ja miettiä kuka minkäkin mahtavan ajatuspläjäyksen on ilmoille tuonut...

katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
pipari, muna, torttu, patukka...
no nyt räjähti muna käsiin..
nännit nöpöttää
suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous
Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..
kysymys. muistaako kukaan, mikä oli poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?
neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
 
kahvikirahvi
Tässä teidän aitoja lauseitanne... Voitte itse virkistää muistianne, ja miettiä kuka minkäkin mahtavan ajatuspläjäyksen on ilmoille tuonut...

katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..
pipari, muna, torttu, patukka...
no nyt räjähti muna käsiin..
nännit nöpöttää
suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous
Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..
kysymys. muistaako kukaan, mikä oli poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?
neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!
neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat
mulla oli kärry, mutta exä vei sen. ja hevoskopin kans.
Rivitä tää paremmin ja käytä isoja alkukirjaimia niin rupeen arvailemaan. Aika monta tuttua lausahdusta kuitenkin :D
 
"Noniin"
Rivitä tää paremmin ja käytä isoja alkukirjaimia niin rupeen arvailemaan. Aika monta tuttua lausahdusta kuitenkin :D
Katellut tätä foorumia niin pitää olla treenattu komistus kuten 98% palstajien miehistä on ja vähintään se 20cm kalu..

Pipari, muna, torttu, patukka...

No nyt räjähti muna käsiin..

Nännit nöpöttää

Suihinottohan se mielessä, mutta josko katotaan ensin tuo putous

Sellaista hk-sinistä isompaa banaania taitaa tytöt olla vailla..

Kysymys. muistaako kukaan, mikä oli poliisiopistossa sen älyttömän pitkän neekerin nimi?

Neekeri on neekeri vaikka voissa paistaisi!

Neekeriä on kuitenkin käytetty jo iät ja ajat

Mulla oli kärry, mutta exä vei sen. Ja hevoskopin kans.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä