The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sä olet 10vuotta nuorempi kun sun sussumussu:) mulla 10v on sellanen raja mutta toiseen suuntaan tosin jos nyt sattuu olee enmpi ikäeroa niin minkäs sille voi,ei sitä ikään rakastu:)
Niin olen, enkä voi sanoa, että haittaisi! :D
Juu, ei rakastukaan. Siinä vaiheessa nyt ehkä alkaa jo olla väliä, jos ikäeroa 50-v, mutta ennen sitä melko vapaasti liikuttavissa.
Ja täytyy sanoa, että ei mun exästä ja nyxästä uskoisi, että niillä on 10 vuotta ikäeroa. Alkaa rööki jättää exään jälkiä, vaikkei nyt näin saisi sanoa. Tuhma ja tyhmä minä! :ashamed:
Odotan kauhulla, koska tupakanpolton jäljet alkaa mussa näkyä. 36 täynnä eikä rypyn ryppyä, vaikka itse sanonkin. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin olen, enkä voi sanoa, että haittaisi! :D
Juu, ei rakastukaan. Siinä vaiheessa nyt ehkä alkaa jo olla väliä, jos ikäeroa 50-v, mutta ennen sitä melko vapaasti liikuttavissa.
Ja täytyy sanoa, että ei mun exästä ja nyxästä uskoisi, että niillä on 10 vuotta ikäeroa. Alkaa rööki jättää exään jälkiä, vaikkei nyt näin saisi sanoa. Tuhma ja tyhmä minä! :ashamed:
Odotan kauhulla, koska tupakanpolton jäljet alkaa mussa näkyä. 36 täynnä eikä rypyn ryppyä, vaikka itse sanonkin. :D
Ei oo mullakaan. Mun puolisko on nuorempi ja mua luullaan yleensä reilu parikymppiseksi.
 
Niin olen, enkä voi sanoa, että haittaisi! :D
Juu, ei rakastukaan. Siinä vaiheessa nyt ehkä alkaa jo olla väliä, jos ikäeroa 50-v, mutta ennen sitä melko vapaasti liikuttavissa.
Ja täytyy sanoa, että ei mun exästä ja nyxästä uskoisi, että niillä on 10 vuotta ikäeroa. Alkaa rööki jättää exään jälkiä, vaikkei nyt näin saisi sanoa. Tuhma ja tyhmä minä! :ashamed:
Odotan kauhulla, koska tupakanpolton jäljet alkaa mussa näkyä. 36 täynnä eikä rypyn ryppyä, vaikka itse sanonkin. :D
sitten kun menet päälle neljänkymmenen :)

tai sitten ei silloinkaan

eikä siihen varmaan pelkkä tupakka vaikuta vaan muutkin elämäntavat?
 
Ihan absurdia... nyt, kun ikaeroista tuli juttua... En osaa pitaa Tohtoria vanhuksena, okei, onhan han iakas, mutta silti. Kuitenkin aitini, joka on viitisen vuotta Tohtoria nuorempi, alkaa olla aivan vanhus monessakin suhteessa.

Toisaalta, Mama ei esim. ajele moottoripyorilla tai harrasta kilpatanssia. ;)
 
nyt meni mielenkiintoseksi tää keskustelu mutta mun on ihan pakko mennä nukkumaan.*möh*

mutta nyt menen,luen myöhemmin loppuun ikäkeskustelut jos saatte pidemmän jutustelun aiheesta aikaseksi.

:wave: ja öitä uudelleen:kiss:
 
Ei oo mullakaan. Mun puolisko on nuorempi ja mua luullaan yleensä reilu parikymppiseksi.
No mulla on kanssa niitä hetkiä, että mua luullan kaksvitoseks-kolmekymppiseksi ja pamautan, notta lähempänä neljääkymmentä mennään.
Ja voi niitä kauhistuneita monia katseita kertoessani, että esikoinen on 16-v. :D
Mutta kaippa ne elämän jäljet sieltä iskevät jossain vaiheessa, kun yksi syöpäkin on tullut taisteltua...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No mulla on kanssa niitä hetkiä, että mua luullan kaksvitoseks-kolmekymppiseksi ja pamautan, notta lähempänä neljääkymmentä mennään.
Ja voi niitä kauhistuneita monia katseita kertoessani, että esikoinen on 16-v. :D
Mutta kaippa ne elämän jäljet sieltä iskevät jossain vaiheessa, kun yksi syöpäkin on tullut taisteltua...
Nii ja oot mua nuorempi :D
 
sitten kun menet päälle neljänkymmenen :)

tai sitten ei silloinkaan

eikä siihen varmaan pelkkä tupakka vaikuta vaan muutkin elämäntavat?
Mä en ole koskaan henkisesti nelikymppinen. ;) Fyysisesti varmaan kylläkin joskus.
Juu ei vaikuta pelkästään, alkoholia käytän hyvin maltillisesti ja liikun kyllä aktiivisesti, vaikka työterveyshoitaja aina muistaa mainita painokäyristään. Mutta mä en ole mikään riisikeppi, harteikas ja yli 180 cm pitkä, niin kai se jossain muuallakin näkyy. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No mulla on kanssa niitä hetkiä, että mua luullan kaksvitoseks-kolmekymppiseksi ja pamautan, notta lähempänä neljääkymmentä mennään.
Ja voi niitä kauhistuneita monia katseita kertoessani, että esikoinen on 16-v. :D
Mutta kaippa ne elämän jäljet sieltä iskevät jossain vaiheessa, kun yksi syöpäkin on tullut taisteltua...
Ei kaikkiin ota ika kiinni. Ei, vaikka mita tekisi. Tohtori on ihan ihmisen nakoinen (ainakin minun mielestani :saint: ) siitakin huolimatta, etta kaikkien todennakoisyyksien mukaan hanen ei pitaisi olla edes hengissa.
 
Ihan absurdia... nyt, kun ikaeroista tuli juttua... En osaa pitaa Tohtoria vanhuksena, okei, onhan han iakas, mutta silti. Kuitenkin aitini, joka on viitisen vuotta Tohtoria nuorempi, alkaa olla aivan vanhus monessakin suhteessa.

Toisaalta, Mama ei esim. ajele moottoripyorilla tai harrasta kilpatanssia. ;)
Saako kysyä, minkä ikäinen Tohtori on?
Ja Tinkulle öitä! :kiss:
 
No mulla on kanssa niitä hetkiä, että mua luullan kaksvitoseks-kolmekymppiseksi ja pamautan, notta lähempänä neljääkymmentä mennään.
Ja voi niitä kauhistuneita monia katseita kertoessani, että esikoinen on 16-v. :D
Mutta kaippa ne elämän jäljet sieltä iskevät jossain vaiheessa, kun yksi syöpäkin on tullut taisteltua...
Mukin on luultu monesti alle 30-kymppiseksi :)
elleivät sitten vain ole olleet kohteliaita ja veikanneet reilusti alakanttiin :LOL:

olikos nämä 2 muuta lasta minkä ikäisiä?

sulla ollut siis syöpä?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mukin on luultu monesti alle 30-kymppiseksi :)
elleivät sitten vain ole olleet kohteliaita ja veikanneet reilusti alakanttiin :LOL:

olikos nämä 2 muuta lasta minkä ikäisiä?

sulla ollut siis syöpä?
Minkäs ikäinen sinä olet? Olen varmaan kysynyt, mutta ei pysy päässä...
Siis mulla on vaan kaksi lasta, 16-v ja 14-v. Tai no kaksi ja puoli, kuopukseni koki kohtukuoleman melko loppuvaiheessa raskautta.

Juu, on mulla ollut syöpä vajaa 10 vuotta sitten. Elämäni kauheinta aikaa ja olin vielä silloin yrittäjä ja suurin osa perheen toimeentulosta minun varassani. Imusolmukkeissa oli.
 
Mä en ole koskaan henkisesti nelikymppinen. ;) Fyysisesti varmaan kylläkin joskus.
Juu ei vaikuta pelkästään, alkoholia käytän hyvin maltillisesti ja liikun kyllä aktiivisesti, vaikka työterveyshoitaja aina muistaa mainita painokäyristään. Mutta mä en ole mikään riisikeppi, harteikas ja yli 180 cm pitkä, niin kai se jossain muuallakin näkyy. :D
Henkisesti pitääkin olla nuorempi kuin mitä luku on :)

Fyysistä puoltakin tietysti voi harjoittaa. Voisi mun tapauksessa :D
Minä itse en varmaan olisi koskaan pysynyt äitini tahdissa jossain kuntosalilla tai hiihtämässä.
Oli hyväkuntoinen noin 70-kymppiseksi kunnes sairaus iski.
 
kahvikirahvi
Mä en ole koskaan henkisesti nelikymppinen. ;) Fyysisesti varmaan kylläkin joskus.
Juu ei vaikuta pelkästään, alkoholia käytän hyvin maltillisesti ja liikun kyllä aktiivisesti, vaikka työterveyshoitaja aina muistaa mainita painokäyristään. Mutta mulla en olekaan mikään riisiheppi, harteikas ja yli 180 cm pitkä, niin kai se jossain muuallakin näkyy. :D
Luin väärin..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä