The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
se on katsos kun on tuo työelämä joka häiritsee palstailua :D

ja kun mä puutun täältä niin :whistle: :kiss:

vitsi, vitsi, haittaakse :D :kiss:
Mulla pomo sano että se ei kehtaa ryypätä ollenkaan ko työnteko häirittee juomista niin ankarasti :| Mutta ei menny ko pari kuukautta niin pikkujouluissahan se lappas melkein yhtä paljon viinaa ko minä :D
 
kahvikirahvi
Nii ja hei vaan, töit on taas lusittu tältä illalta ja söin iltapalaks mustaa paahtoleipää. Pp oli vähän käyny säätämässä sitä lämmitysaikaa kun paahdin lojunu tuolla kaapissa missä se leikkii. Olis pitäny tarkistaa.
Mutta toisaalta, eipähän ollu tällä kertaa tunkenut sinne mitään sähkövatkaimenosia tai mehujääkuppeja :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Nii ja hei vaan, töit on taas lusittu tältä illalta ja söin iltapalaks mustaa paahtoleipää. Pp oli vähän käyny säätämässä sitä lämmitysaikaa kun paahdin lojunu tuolla kaapissa missä se leikkii. Olis pitäny tarkistaa.
Mutta toisaalta, eipähän ollu tällä kertaa tunkenut sinne mitään sähkövatkaimenosia tai mehujääkuppeja :D
:D

töistä kanssa palattu :)
 
mä en kehtaa...en kehtaa pyytää vastaantulijaa ajamaan kauheeta matkaa vain jotta hakis mut...mutta kun ite matkaan pitempään ni onko törkeetä pyytää hakee "pikkusen" kauempaa...? helpottais vaan omaa matkaa:ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä