Aries 78
Pakko se on nukkua kun saapi nukutuksiSitä on ilmassa
Pakko se on nukkua kun saapi nukutuksiSitä on ilmassa
ei kannata kuvitella liikojaEli miitti menee herkkupersettä tuijotellessa, ei haittaa
onneksi en ole fb:ssäNo hitto. No otan vahingon takas sitten! Fb.ssä on meininkiä eikä mun hissini ehdi rampeta edestakasin niin nopeasti, hemmetti tätä pitkääkaulaa :kieh:
Mikäs suhun on iskenyt :OJust ajattelin vetää peiton päälle ja alkaa nukkumaan
Fasebuukki on pelsepuupin tekosia. Maailmanloppu ja syyhykutka!onneksi en ole fb:ssä
mitään enää kerkiäisi
Maksoit siitä? :OVoi hevonperse, mulle jäi taas Seatti, joten kuntoilua luvassa aamulla. :kieh:
Iltapusu kuitenkin tienattu.
Kiva jos tuo asia korjaantunutPakko se on nukkua kun saapi nukutuksi
katotaan jaksanko laittaa tännegaziljoona sivua, eeeeeeei löydä hän.
En suinkaan, saan ihan ilmaiseksi.Maksoit siitä? :O
Siksikö sitä nykyään kutsutaan Et varmaan halua tarkentaa minne se aikoo pussataVoi hevonperse, mulle jäi taas Seatti, joten kuntoilua luvassa aamulla. :kieh:
Iltapusu kuitenkin tienattu.
heräätkö sitten yöllä vai saatko nukuttua aamuun astiPakko se on nukkua kun saapi nukutuksi
väsymys näköjään Ja unia, katotaan josko huomenna palaillaan palstailun merkeissä.Mikäs suhun on iskenyt :O
se on otettava irti minkä saa :xmas:Pakko se on nukkua kun saapi nukutuksi
Heräilen yöllä, kuitenkin muutaman tunnin pätkiä saa nukuttua.heräätkö sitten yöllä vai saatko nukuttua aamuun asti
No kollareita määkin, en omista verkkareitaehkä jostain kunnon farkkuliikkeestä?
Käytän mä kollareitakin, harvoin verkkareita
ja legginssejä
Hyvää yötä hopeinen discomies:kiss:Nyt täytyy mystisen hopeisen discomiehen lähteä nukkumaan, että jaksan aamulla kiivetä autoon taas ihanasti peräkontin kautta.
Oikein hyvää yötä kaikille !
hyviä unia =)väsymys näköjään Ja unia, katotaan josko huomenna palaillaan palstailun merkeissä.
pätkäunilainen...Heräilen yöllä, kuitenkin muutaman tunnin pätkiä saa nukuttua.
oikein pusuhuulet onko nuo rusket silmät? :xmas:
: /Heräilen yöllä, kuitenkin muutaman tunnin pätkiä saa nukuttua.