ehkä jostain kunnon farkkuliikkeestä?Mä en löyvä koskaa sopivia farkkuja Onneks on verkkarit tosiaan
Käytän mä kollareitakin, harvoin verkkareita
ja legginssejä
ehkä jostain kunnon farkkuliikkeestä?Mä en löyvä koskaa sopivia farkkuja Onneks on verkkarit tosiaan
Et sää oo tääl puhunu mitn pitkää aikaan!Entäs mää?
:kiss:Syömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.
lukee koulujuttujaAries! Äläs piilottele siel
nääh, silmä ja huulet saa riittää :xmas:kuva tähän pitäisi liittää sitten että voidaan kertoa onko asialle tarvetta :xmas:
No hitto. No otan vahingon takas sitten! Fb.ssä on meininkiä eikä mun hissini ehdi rampeta edestakasin niin nopeasti, hemmetti tätä pitkääkaulaa :kieh:Et sää oo tääl puhunu mitn pitkää aikaan!
Selkeestilukee koulujuttuja
minen oo nähny mitään... Joo, tarkistin yv-laatikonkin, jostain syystä siellä ei ollut mitään kuvia. En ymmärrä.nääh, silmä ja huulet saa riittää :xmas:
jotkut näkee sen sitten toukokuussa livenä
Eli miitti menee herkkupersettä tuijotellessa, ei haittaanääh, silmä ja huulet saa riittää :xmas:
sen siitä saa kun ramppaa monessa paikassa, varo vaan tai sun kaula voi mennä solmuunNo hitto. No otan vahingon takas sitten! Fb.ssä on meininkiä eikä mun hissini ehdi rampeta edestakasin niin nopeasti, hemmetti tätä pitkääkaulaa :kieh:
siinähän se nuoruus kulluu rattosastiEli miitti menee herkkuperseitä tuijotellessa, ei haittaa
Just ajattelin vetää peiton päälle ja alkaa nukkumaanAries! Äläs piilottele siel
aivanmä oon sitten vissiin teinimäinen kun tykkään
On mulla ihan perusfarkkuja tietysti mutta ne on niin tylsiä mutta se et on yksityiskohtia ei tarkoita et niitä täytyy olla housut täynnä,joku kaksoistikkauskin voi olla hieno yksityiskohta.
kaula jäänyt hissinoven väliin niin on hissi pysähtänyt väärään kerrokseenNo hitto. No otan vahingon takas sitten! Fb.ssä on meininkiä eikä mun hissini ehdi rampeta edestakasin niin nopeasti, hemmetti tätä pitkääkaulaa :kieh:
Näinkö siinä käy ku vieraissa käy :ashamed:sen siitä saa kun ramppaa monessa paikassa, varo vaan tai sun kaula voi mennä solmuun
ne olikin hani täällä ketjussaminen oo nähny mitään... Joo, tarkistin yv-laatikonkin, jostain syystä siellä ei ollut mitään kuvia. En ymmärrä.
Sitä on ilmassaJust ajattelin vetää peiton päälle ja alkaa nukkumaan
paljo mahollistaNäinkö siinä käy ku vieraissa käy :ashamed:
Kiitos katsauksesta!Syömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.
gaziljoona sivua, eeeeeeei löydä hän.ne olikin hani täällä ketjussa
ja voivat täällä sitten sanoa että fami muuten puhuu itsestään ihan kakkaanääh, silmä ja huulet saa riittää :xmas:
No etkää nyt viel! Tuun kiusii sua sit sinne mul on tylsää, telkustakaan tuu mitään ja netflix kyllästyttää myös:snotty:Just ajattelin vetää peiton päälle ja alkaa nukkumaan
Näinkö siinä käy ku vieraissa käy :ashamed:
Se on muuten noloo ku niin käy, kaikki tuijottaa!kaula jäänyt hissinoven väliin niin on hissi pysähtänyt väärään kerrokseen