onneksi on tuttu juttu joNyt täytyy mystisen hopeisen discomiehen lähteä nukkumaan, että jaksan aamulla kiivetä autoon taas ihanasti peräkontin kautta.
Oikein hyvää yötä kaikille !
öitä =)
onneksi on tuttu juttu joNyt täytyy mystisen hopeisen discomiehen lähteä nukkumaan, että jaksan aamulla kiivetä autoon taas ihanasti peräkontin kautta.
Oikein hyvää yötä kaikille !
Vihreet?oikein pusuhuulet onko nuo rusket silmät? :xmas:
mutta jos ammattitaitoiset myyjät löytäis suht nopeasti hyvät farkut?No kollareita määkin, en omista verkkareita
Jostain kunnon farkkuliikkeestä? Pitää pissiä hunajaa. Riittää ku joutuu tissiliivikaupassa käymään, et sais sopivat tissiliivit.
Sinoot :heart:Vihreet?
Samanmoinen suu mulla, mutta ei noin symmetrinen ja täydellinen.
no sitähän se minnäi olen ollu kahtovinaniVihreet?
Samanmoinen suu mulla, ja yhtä symmetrinen ja täydellinen.
öitä =)mä taidan kans tehä nyt niin et lähen nukkumaan kieltä lipovan mystisen hopeisen discomiehen tavoin
nykysin vaan näköjään joutuu yksin nukuksimaan
Hyvää yötä kaikille ,farkuilla tai ilman:kiss:
on neoikein pusuhuulet onko nuo rusket silmät? :xmas:
keltaruskeatVihreet?
Kiitos kaunis muruseni :kiss:Sinoot :heart:
namipala tosiaan.on ne
riippuen tosin aina vähän valoituksesta onko tummat vai vaaleammat
mitä tuohon nyt sanois... :snotty:Vihreet?
tuskinNukkuu pitäis joo mutku ei nukuta..toi kokis ei varmaan auta asiaa..
Ite oot kaunis :kiss:Kiitos kaunis muruseni :kiss:
öitä =)öitä vaan kaikille, mie kattelen leffaa ja sit vois nukkuu vähän
No viimeistään 00 täältä on yleensä lähtenytkin paitsi pahimmat insomnikot.öitä =)
pitäiskö tehdä sääntö että kaikki häipyy 23.30 tai 00.00 mennessä
:kiss:Ite oot kaunis :kiss:
toiset tykkää enemmän ruskeista, toiset sinisistä, toiset harmaista, toiset vihreistä jnenamipala tosiaan.
joskus nyt vaan menee yliNo viimeistään 00 täältä on yleensä lähtenytkin paitsi pahimmat insomnikot.
ei se ainakaan väristä ole kiinnitoiset tykkää enemmän ruskeista, toiset sinisistä, toiset harmaista, toiset vihreistä jne
toisille käy kaikki
Ei kaikki ikävä kyllä käy, henkilökohtaisesti. Mutta joustaminen on monasti hyvän ihmisen merkkitoiset tykkää enemmän ruskeista, toiset sinisistä, toiset harmaista, toiset vihreistä jne
toisille käy kaikki
:heart::kiss:
Iha niiko sussa olis jottain vikkaa Söpis :heart: