just näinJos joku mun persettä katsoo niissä mitä se esiin tuo niin katsokoon ,mikäs siinä mutta en edelleenkään osta niitä varta vasten sen takia et joku persettä katsois vaan sikis et ite tykkään ja tunnen oloni hyväksi.
just näinJos joku mun persettä katsoo niissä mitä se esiin tuo niin katsokoon ,mikäs siinä mutta en edelleenkään osta niitä varta vasten sen takia et joku persettä katsois vaan sikis et ite tykkään ja tunnen oloni hyväksi.
Aina sitä jostain kantista löytyy silmänruokaa, oli verkkarit tai shortsit tai farkut kyseessäMä en löyvä koskaa sopivia farkkuja Onneks on verkkarit tosiaan
Sinäki brutukseni!Aina sitä jostain kantista löytyy silmänruokaa, oli verkkarit tai shortsit tai farkut kyseessä
mäkin voisin kieltämättä kiinteyttää takamustaMulla on sen verta levee lantio... anteeks kapee vyötärö, et takamus näyttää isolta. Mä en tykkää tästä tiimalasivartalosta, ku vaatteet ei oo sopivia.
kuva tähän pitäisi liittää sitten että voidaan kertoa onko asialle tarvetta :xmas:mäkin voisin kieltämättä kiinteyttää takamusta
puhut vähän mutta asiaano aattelin että kun nainen tuntee olevansa hyvännäköinen niin hänelle tulee siitä hyvä fiilis
mä oon sitten vissiin teinimäinen kun tykkäänMä taas olen aina tykännyt tuollaisista perusfarkuista,
itselle tulee jotnkin teinimäinen oli joistain yksityiskohdista
Kerään sen katseen sitten kivalla yläosalla ja kokonaisuudella
Not
Tai siis piileskeleAries! Äläs piilottele siel
notAaargh!! Mies toi kebabranskalaiset. Arvatkaa vaa pystyinkö vastustamaan
Mistä arvasit oli kyl herkkuu
mikäs mä sit olen kun olen suht tasanen päästä varpaisiin (myös siis sivusta katsottuna tuollainen)lähes kaikki miehet tykkää tiimalasista
no jankkausta teillä ei ainakaan puutu, oli ny mies tai nainen kyseessä
Syömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.Mitäs teille tänne?
mulle voi edelleen lähettää :attn:No ois tiimalasi 100 kertaa parempi kuin tämmönen tasapaksu..tai no, tissiä, persettä ja kaikkee löytyy mut vähän liikaakin..
lyhyen ajan tiimalasi?mikäs mä sit olen kun olen suht tasanen päästä varpaisiin (myös siis sivusta katsottuna tuollainen)
okei, ehkä lantio pienen pienen muutoksen tuo :xmas:
heppi on kyllä niin hyvää
O_OSyömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.
:kiss: :kiss: :kiss:Joku ees syöksyy halaamaan kun "näkee" :hug:
:stick:Syömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.
Tuus ny sieltä aiemmilta sivuilta reaaliaikaan :kiss:sullekin
Entäs mää?Syömistä pitäisi väsätä. Tinku ja ruutis jankkas, TB on hottis. Sangria vatkaa lihaa ja namupala on namupala.