• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en paljon kesua uskalla näytellä liikenteessä kun kerran sen tein ja auto lähti perään,onneks sain sen eksytettyä:D

toinen vähän samantyyppinen aikoinaan kun joku tuli törttöilee ja ex veti herneen neään ja näytti kesua ja tööttäili ja liikennevaloissa sit kyseinen auto tuli valoihin samaan aikaan ja ukko hyppäs autosta ulos...ei muutaku ovet lukkoon äkkiä ja kauhulla aateltiin et se tulee ikkunasta sisään mut rähjäs vaan ulkopuolella,onneks vihreet vaihtu ni päästiin nopeesti pois ja kurvattiin ekasta risteyksestä pois vaikka ei meijän pitänyt kyseiseen suuntaan mennä mutta otettiin varuiks mutkan kautta.
juu, ei noista aina tiedä : /
 
netissä kaikki karvaperseet on fiksuja mutta tienpäällä niitä et nää
ja anteeksi että sanon mutta traktori kuskit samanmoisia,körötetään eessä ja vaikka ois mahis kurvata tienlaitaan vaikka linke pysäkille tai levähduspaikalle tai levennykselle niin ei,kun niiden pitää körötellä siinä edessä ja takana kauhee jono ja ohi et pääse syystä tai toisesta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Toissakesänä olin porissa niin illalla kävin sapuska ahakemassa niin tuli keskusta liikenevaloissa joku jannu minun autoon vänkärin ovesta! Istu pnekille ja hetken katteli siinä minua ja totesi että nyt tais tulla väärä auto ja lähti niin että ovi jäi auki.
tuotakin miettinyt joskus että mitäs jos joku alkaa änkeen autoon jossain valoissa tms!
 
Joo, no kyllähän tolla joskus mun peräänkin on lähdetty, mutta olen joskus sellaisen pysättänytkin.
Tässä ihan kotikulmilla about vuosi sitten tuli yks rallikuski autolla jalkakäytävältä melkein päälle, niin kun nousin autosta, tämä sankari tiesikin nimeni ja alkoi räkkyämään sukunimeäni ikkunasta ja hoki "Vitun **** mitä sä tulet mulle huutamaan?" Ja ihan älytöntä settiä iski tulemaan ja sanoin vaan että "opettele ajamaan tietä pitkin". Ja sieltä tuli vastaukseksi, että haluanko turpaan. Vastasin aikuismaisesti "Vitun runkkari!" ja liukesin paikalta.

:D
 
Mulle kävi takavuosina Venäjällä samalla lailla. Ne kyttää siellä autoja, missä on Suomen kilvet, että pääsee varastelemaan.
Mut pysäytettiin tien viereen , kun jollain oli mukamas auto rikki. Painoin vaistomaisesti ovet lukkoon ja raotin etuikkunaa ja kun kysyin että mikä hätänä, takaovesta yritti kaksi miestä sisään. Painoin kaasun pohjaan ja lähdin menemään.
onneksi täällä ei olla tuollaista keksitty
suomalaisetkaan siis
 
mä iskin kerran matkalaukut yhen duunikaverin vaimon autoon ja olin vähällä hypätä kyytiin

eukko oli pysäköinyt autonsa yhtiön paikalle jossa yhtiön tilaama taksi aina vartosi tulijoita
Mun autoon istu kerran joku helvetin puliukko viinakassinsa kanssa ja mä kysyin sitten, että anteeksi, mutta mitä vittua istut autoni etupenkillä? Vähän aikaa se luuli, että olen joku hänen kaverinsa, mutta sitten tajusi ja poistui vähin äänin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Taidan lähteä nukkumaan,tänään oli hyvä päivä ja vielä parempi ilta,nyt voi mennä hyvillä mielin nukkumaan:) tiedä miten kauan tämä olotila kestää joten nautitaan siitä nyt sen mitä irti saa. =)

Hyvää yötä kaikille:kiss:
 
kahvikirahvi
kapasitteeti on kyllä kohillaan jos pyydetään oikeanlaisia asioita, esim:

kultaseni, voisikko riisua mun pikkarit kun mulla on niin kuuma...
Entäs sellanen "tulisitteko hyvissä ajoin kotia kun pp nukkuu kuitenkin automatkan, ettei sen ilta sitten venähdä?" Onko miehen "hyvissä ajoin" kaikkina vuorokaudena aikoina sama kun tulla "hyvissä ajoin" esim baarista kotiin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä