The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019412:
Vaikka heti,mut huominenkin käy,kunhan on ennen kolmea ja että kerkee puuteroimaan nassukan,mun pitää rientää nimiäisiin kolmeksi :D

Takakontti voisikin olla aikamoinen ulottuvuus :xmas:
Etkös sä jossain Seinäjoella majaasi pitänyt? Olen huono ajamaan siellä, kuten olen täällä joskus kironnut.:D
Takakontti juu - enkös mä sulle luvannut jonkun vessapaikan silloin kun mulla vielä vaunu oli...?:D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019412:
Vaikka heti,mut huominenkin käy,kunhan on ennen kolmea ja että kerkee puuteroimaan nassukan,mun pitää rientää nimiäisiin kolmeksi :D

Takakontti voisikin olla aikamoinen ulottuvuus :xmas:
saahan penkitkin käännettyä :)
 
Vähäkö olis siistiä matkata hetkeks teiniajoille ja ajella ympyrää tuolla istuen takapenkillä siideripullo kädessä kun joku vanhempi kundi ratissa(en tarkota et PK vanha) :D
siihen aikaan kun siideripullokin oli vielä lasista. Millo ne lasipullot muuten hävis kokonaan? kun en mä mikään vanha ole mutta muistan tosiaan kun vanilija siideriä juotiin lasipullosta teininä.
Voin lähteä teidän kuskiksenne fiilistelemään. ;)
En tosin tuolla Seatilla, ainakaan talvella! :D
 
Vähäkö olis siistiä matkata hetkeks teiniajoille ja ajella ympyrää tuolla istuen takapenkillä siideripullo kädessä kun joku vanhempi kundi ratissa(en tarkota et PK vanha) :D
siihen aikaan kun siideripullokin oli vielä lasista. Millo ne lasipullot muuten hävis kokonaan? kun en mä mikään vanha ole mutta muistan tosiaan kun vanilija siideriä juotiin lasipullosta teininä.
mä pääsin monesti matkailuautossa :)

on lasisia vieläkin ainakin somersbyn siidereissä

parempiahan muoviset ja tölkit on niin ei saa nuoriso rikottua :)
 
Voin lähteä teidän kuskiksenne fiilistelemään. ;)
En tosin tuolla Seatilla, ainakaan talvella! :D
Oliskin tosi siistiä mutta A) uskaltaako sun kyytiin tulla ja B) mä asun niin kaukana että siinä menis useempi tunti ellei jopa useempi päivä kun mua lähtis hakee.

mut hyvä kun kaikki asutte eri puolilla niin jos reissuun lähtis,vaikka kesälomalla jonnekin niin pääsee ketjulaisten kyydissä aina yhen etapin eteenpäin:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä