hommaa isompi auto ja kuskailet TampereellaVoin lähteä teidän kuskiksenne fiilistelemään.
En tosin tuolla Seatilla, ainakaan talvella!
hommaa isompi auto ja kuskailet TampereellaVoin lähteä teidän kuskiksenne fiilistelemään.
En tosin tuolla Seatilla, ainakaan talvella!
Eikä mitääpeppu jäätyy kiinni
NIH!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019516:aijuu
vaikka sekinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019524:eiku maha
Kyllä sä uskallat yhtään autoa en vielä lunastukseen ole ajanut ja osaan sitä kaasujalkaa hillitä.Oliskin tosi siistiä mutta A) uskaltaako sun kyytiin tulla ja B) mä asun niin kaukana että siinä menis useempi tunti ellei jopa useempi päivä kun mua lähtis hakee.
mut hyvä kun kaikki asutte eri puolilla niin jos reissuun lähtis,vaikka kesälomalla jonnekin niin pääsee ketjulaisten kyydissä aina yhen etapin eteenpäin
Ei karjunu Ainakin luulen niin ja tuskin minäkään vikinää pidin ainakaan paljoaEi karjunut kuitenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019524:eiku maha
Näkis monta kaupunkiaOliskin tosi siistiä mutta A) uskaltaako sun kyytiin tulla ja B) mä asun niin kaukana että siinä menis useempi tunti ellei jopa useempi päivä kun mua lähtis hakee.
mut hyvä kun kaikki asutte eri puolilla niin jos reissuun lähtis,vaikka kesälomalla jonnekin niin pääsee ketjulaisten kyydissä aina yhen etapin eteenpäin
Jos lainaan papalta 8-paikkasen maasturin, piisaako, vai haetaanko minibussi?hommaa isompi auto ja kuskailet Tampereella
Eihän siinä ny lunastukseen kerkiäkään ajamaan autoa,vaikken tohdi vannoa etteikö tarvitsisi ylimääräistä pinnistelyä keskittymisessäKyllä sä uskallat yhtään autoa en vielä lunastukseen ole ajanut ja osaan sitä kaasujalkaa hillitä.
Ja helpostihan sut hakee, jos vaan Suomen rajojen sisäpuolella asustelet.
Öitä ja kauniita unia :kiss:Nyt nukkumaan - öitä kaikki!
huudetaan vielä että näin me nuoruuttamme vietettiinOlis vähän tunnelma ajollain vanhalla cherryllä ajella pillurallia, vois teinit katella kun vanhat ukot ja akat vetää pillurallia suppari takakontissa
Siinä vois muksut kattoa että onko se nyt niin fiksua touhua
Joo ,no jos on aikaa kuluttaa siihen ni mikä ettei vois vaan olla ku illalla lähtee et hakee et bileet on ohi siinä vaiheessa kun auto kaartais pihaan.Kyllä sä uskallat yhtään autoa en vielä lunastukseen ole ajanut ja osaan sitä kaasujalkaa hillitä.
Ja helpostihan sut hakee, jos vaan Suomen rajojen sisäpuolella asustelet.
öitä =)Nyt nukkumaan - öitä kaikki!
Oi niitä aikoja ku iteki ajelin joskus teininä kylillä pilistä cherpanellilla, usein kyllä istuin takapenkillä muutaman muun kanssaOlis vähän tunnelma ajollain vanhalla cherryllä ajella pillurallia, vois teinit katella kun vanhat ukot ja akat vetää pillurallia suppari takakontissa
Siinä vois muksut kattoa että onko se nyt niin fiksua touhua
Hyvää yötäNyt nukkumaan - öitä kaikki!
jaa-a, enpä tiedäJos lainaan papalta 8-paikkasen maasturin, piisaako, vai haetaanko minibussi?
Ajo-oikeutta piisaa kuorma-autoon asti.
TöttörööAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28019543:Joo, olen jurrissa taas
Se oiski muuten melko vaikeeta vikistä ku on suu täynnä karkkia.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019532:Ei karjunu Ainakin luulen niin ja tuskin minäkään vikinää pidin ainakaan paljoa
Niin,kuului vain välillä hmmmmmnnn....Se oiski muuten melko vaikeeta vikistä ku on suu täynnä karkkia.