no pihviäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019304:Minen syö sellasia grillattavia makkaroita ollenkaan :ashamed:
no pihviäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019304:Minen syö sellasia grillattavia makkaroita ollenkaan :ashamed:
Njääh, väsyttää aivan liikaa siihen hommaan.
Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdäänhyvää makkaraa, uusia perunoita, salaattia
sillikin vielä joskus ja muna, kananmuna siis ettei tule väärinkäsityksiä
joo ei vipata mutta mennään vaan mutta ei tänääDiskojalka vipattais...
Tarvitko apua tuohon vipattamiseen?Diskojalka vipattais...
niinhän ne oliAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019340:Niitä juuri,tenavana ne oli mukamas niin kivoja ( nykyään saa olla onnellinen ettei niitä ainakaan ole löytynyt, menis järki ku tenavat vinkuis niiden kanssa korvan juures )
jahakolmas jalka vipattais...
Sovittujoo ei vipata mutta mennään vaan mutta ei tänää
Olisihan tuo ihan mukavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019367:Tarvitko apua tuohon vipattamiseen?
Vaikka noinkinjaha
:xmas:Sovittu
Olisihan tuo ihan mukavaa.
Just. :|Dodiin, resitentti obama sitten ajatteli hieman karsia menoja ja jättää yli 600 000 naista ja lasta ruoka-avun ulkopuolelle.. Tuleehan sitä säästöjä kun yli puolimiljoonaa naista ja lasta kuolee nälkään : /
liian vaikeeta syljeskelee sitten kun syöAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019358:Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdään
Lähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019389::xmas:
Jos ei ole läskiä ja riippuu marinadista et saanko syödä :ashamed: ( vaikee tapaus olen tietyissä asioissa )no pihviä
Vaikka heti,mut huominenkin käy,kunhan on ennen kolmea ja että kerkee puuteroimaan nassukan,mun pitää rientää nimiäisiin kolmeksiLähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan?
Yksi pikku ongelma vaan: en pääse tuonne autoon sisälle muuta peräkontista, eikä huvita kiipeillä. Aamulla saan oman autoni takaisin ja vaikkei se tuohon verrattuna mihinkään kulje, sinne sentään pääsee sisälle!
Ei se enää vaikeeta ole, sujuu nopeesti ku tottunu niin tekeen vuosikaudetliian vaikeeta syljeskelee sitten kun syö
mäkin näin joskus jonkun nakintekovideon :x
Dodiin, resitentti obama sitten ajatteli hieman karsia menoja ja jättää yli 600 000 naista ja lasta ruoka-avun ulkopuolelle.. Tuleehan sitä säästöjä kun yli puolimiljoonaa naista ja lasta kuolee nälkään : /
Joskus on jokunen vähän vinkassu, etenki siinä loppuvaiheessa...niitä mitkä vinkui
Mulla yks murahteli :OJoskus on jokunen vähän vinkassu, etenki siinä loppuvaiheessa...
Laalaalaalaa en nää enkä kuule mittäänAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019358:Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdään
Vähäkö olis siistiä matkata hetkeks teiniajoille ja ajella ympyrää tuolla istuen takapenkillä siideripullo kädessä kun joku vanhempi kundi ratissa(en tarkota et PK vanha)Lähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan?
Yksi pikku ongelma vaan: en pääse tuonne autoon sisälle muuta peräkontista, eikä huvita kiipeillä. Aamulla saan oman autoni takaisin ja vaikkei se tuohon verrattuna mihinkään kulje, sinne sentään pääsee sisälle!