The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
hyvää makkaraa, uusia perunoita, salaattia :p
sillikin vielä joskus ja muna, kananmuna siis ettei tule väärinkäsityksiä :D
Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdään :D
 
Aries 78
Dodiin, resitentti obama sitten ajatteli hieman karsia menoja ja jättää yli 600 000 naista ja lasta ruoka-avun ulkopuolelle.. Tuleehan sitä säästöjä kun yli puolimiljoonaa naista ja lasta kuolee nälkään : /
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019358:
Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdään :D
liian vaikeeta :D syljeskelee sitten kun syö :D

mäkin näin joskus jonkun nakintekovideon :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019389:
Lähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan? :D
Yksi pikku ongelma vaan: en pääse tuonne autoon sisälle muuta peräkontista, eikä huvita kiipeillä. Aamulla saan oman autoni takaisin ja vaikkei se tuohon verrattuna mihinkään kulje, sinne sentään pääsee sisälle! :D
 
Lähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan? :D
Yksi pikku ongelma vaan: en pääse tuonne autoon sisälle muuta peräkontista, eikä huvita kiipeillä. Aamulla saan oman autoni takaisin ja vaikkei se tuohon verrattuna mihinkään kulje, sinne sentään pääsee sisälle! :D
Vaikka heti,mut huominenkin käy,kunhan on ennen kolmea ja että kerkee puuteroimaan nassukan,mun pitää rientää nimiäisiin kolmeksi :D

Takakontti voisikin olla aikamoinen ulottuvuus :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019358:
Mä en syö muutaku kinkkuja tai muuta kunnon lihaa. Jos tulee ostettua vakuumipakattua lihaa niin tarkastan ja suikaloin kaikki vähänkin ihraset palat pois. Grillimakkara tuoksuu hyvälle,mut en oo sen jälkeen pystyny syömään,kun jouduin kattomaan teininä kui ne makkarat tehdään :D
Laalaalaalaa en nää enkä kuule mittään :D
 
Lähdenkö ajelemaan, niin ruvetaan vipattamaan? :D
Yksi pikku ongelma vaan: en pääse tuonne autoon sisälle muuta peräkontista, eikä huvita kiipeillä. Aamulla saan oman autoni takaisin ja vaikkei se tuohon verrattuna mihinkään kulje, sinne sentään pääsee sisälle! :D
Vähäkö olis siistiä matkata hetkeks teiniajoille ja ajella ympyrää tuolla istuen takapenkillä siideripullo kädessä kun joku vanhempi kundi ratissa(en tarkota et PK vanha) :D
siihen aikaan kun siideripullokin oli vielä lasista. Millo ne lasipullot muuten hävis kokonaan? kun en mä mikään vanha ole mutta muistan tosiaan kun vanilija siideriä juotiin lasipullosta teininä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä