Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019591:69!!
näyttääs tuo mun viesti/tykkäämisloota
mulla on vähän kai levoton olo
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019591:69!!
näyttääs tuo mun viesti/tykkäämisloota
nomnomnomnomAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019597:Niin,kuului vain välillä hmmmmmnnn....
Onko se tämä saapuva kevät joka sen aiheuttaa?
mulla on vähän kai levoton olo
mä tyydyn vain koviin, pieni paussi niin taas meneeAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019613:Mun tuli taas nälkä! Kuka jaksaas mulle tehdä curry riisiä ja koskenlaskija-kanakastikkeen?
kuka menis mun puolesta nukkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019613:Mun tuli taas nälkä! Kuka jaksaas mulle tehdä curry riisiä ja koskenlaskija-kanakastikkeen?
Eli ei mulle tänään kanakastiketta,eikä riisiä :'( ( ite en millään jaksais alkaa moiseen,mut kai se on pakko jos kukaan muu ei halua auttaa )mä tyydyn vain koviin, pieni paussi niin taas menee
ei ne kyllä nälkään auta
Mä menen hetsillään,kunhan joku mulle tekis ruokaakuka menis mun puolesta nukkumaan?
Voi siinä vähän sitäkin oll,tätä kyllä jatkunut jo aika pitkään.Onko se tämä saapuva kevät joka sen aiheuttaa?
mä von tehä ton riisin mutta kastikkeen saa joku muu tehdä.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019626:Mä menen hetsillään,kunhan joku mulle tekis ruokaa
mä voin mennä kohtakuka menis mun puolesta nukkumaan?
*lähettää*Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019613:Mun tuli taas nälkä! Kuka jaksaas mulle tehdä curry riisiä ja koskenlaskija-kanakastikkeen?
Mars nukkumaan heti jos huomenna on töitä!mä voin mennä kohta
työpäiväkin huomenna
ei nyt ihan aamuksi tarvitse mennäMars nukkumaan heti jos huomenna on töitä!
Mie tein vain sämpylöitä, paljon juustoa ja paprikaa väliinAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019658:Noh sorruin ite jo kokkaamaan. Mut sain älynväläyksen ja laitoinkin tulemaan itetehtyjä juustokerma perunoita,paljon sipuleita kylkeen. Vielä pitääs kuutioida pari tomaattia tuohon kastikkeeseen+ ripaus minttua,niin n. 20 min. niin ois valmista
Mä söin hiljattain just 6 uuni voikkaria, joten nyt pitää saada vähän vahvempaa iltapalaksiMie tein vain sämpylöitä, paljon juustoa ja paprikaa väliin
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28019674:Mä söin hiljattain just 6 uuni voikkaria, joten nyt pitää saada vähän vahvempaa iltapalaksi
Oi,että mulla on ruisleipää ikävä. Vastaleivottua Tai tuoreita ruispaloja paahtimeen ja sitten kaikkee härpäkettä päälleja mä ruispaloja tonnikalalla joku aika sitten
Juuri kanssa luin tuosta Turun sudesta ja luin kyllä tuon aiemmankin aiemmin.TOissapäivänä oli uutinen että itäsuomessa asuvan perheen pihalla olis liikkunut susi, poliisi kehotti että älkää päästäkö lapsia yksin ulos leikkimään! Nyt oli uutinen että susi oli kävellyt turun lähellä ohitustien laitaa, riistanhoitoyhdisty ja poliisi ajatti sutta muttei saaneet kiinni. Hieman on eri käytännöt poliiseilla kun vertaa itäsuomea ja etelää