[QUOTE="jaapajaa";27982984]Mun puolesta saa laittautua niin paljon kuin lystää. Ja olla just sellaisissa vaatteissa kuin tykkää. Ja käydä kuntosalilla, hierojalla, kosmetologilla, missä ikinä.
Se, mikä mua ottaa aivoon ja saa vastailemaan tänne, on tää ajatus, että kaikkien pitäisi olla jotenkin samanlaisia. Että täytyisi olla juuri tietynlainen, että olisi naisellinen. Ja jos sitä vastustaa, niin ihmiset näyttävät helposti ymmärtävän (kuten sinä tuossa yllä), että sitten kaikkien muidenkin pitäisi olla toppahousuissaan kun minäkin olen. No ei tosiaan tartte. Miksi ylipäätään muita kaivelee toisten pukeutuminen ja ulkonäkö?[/QUOTE]
ja se mikä mua ottaa päähän ja saa tänne kommentoimaan on kokemus siitä, että jos äiti laittaa itseään eikä viihdy toppa- tai tuulipuvuissa, se on huono äiti ja todennäköisesti yrittää myös pokata muiden miehet. Tämä kokemus sekä myös palstakirjoittelun että live-leikkipuiston kohdalla. Sain tehdä tosissani töitä, hymyillä kuin jakoavain ja puoliväkisin tunkea mammojen keskusteluihin mukaan ennenkuin minua lakattiin ingnooraamasta ulkonäköni perusteella ja huomattiin, että olen ihan mukava ja huumorintajuinen ihminen. Joku puistomammojen sekaan uskaltaunut isä oli myös ydinjoukon ulkopuolella ja kun menin sitten isäparalle juttelemaan niitä näitä, minut luokiteltiin luntuksi ja että yritän heti pokata sitä isää.
Lapseni puen myös varsin siististi ja lapsilla on ulkoiluvaatteet, joten he eivät poikkea lasten muodista. Me&I-tuotteita en sentään suostu hankkimaan mutta muuten leikkipuiston lapsilaumasta ei erottaisi vaatetuksen perusteella ketkä on minun.
Olkoon jokainen sellainen kuin haluaa ja sellainen millaisena itse nahoissaan ja vaatteissaan viihtyy, toivoisin vaan että ihmistä katsottaisiin sen kuoren alle eikä luokitella heti siksi että joku on laitetumpi kuin joku toinen.