naiset, miksi ette laita itseänne?!!! eikö oma ulkonäkö kiinnosta?

  • Viestiketjun aloittaja "havupuu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Maitopurkin hinta on noussut niin kalliiksi että se on vähän kuin hienoa viiniä ostaisi. Kyllä pitää olla juhla-asu kun maitohyllylle menee ja maksaa maitopurkin lähikaupan kassalle vaikka se ei ehkä olekaan ihan yhtä edustavissa työvaatteissa kuin ravintolan tarjoilija;)

Mutta oikeesti, en näe mitään syytä tälläytyä arkisiin tilanteisiin.
 
Keittiönoita
Kyllä mä oon sitä mieltä, että lähes kuka vaan saa ittensä näyttämään hottikselta oikealla meikillä ja oikeilla vaatteilla. Plus että hyvin monille miehille käy kaikki tikapuista pingviiniin...
Samaa mieltä. Ja ihemttelen niitä, jotka kaipaavat lastensa kanssa liikkuessaan seksuaalista huomiota tuntemattomilta miehiltä. Ja nyt tarkoitan siis tuota hottikseksi itsensä laittamista enkä normaalia kivoissa vaatteissa ja neutraalisti ehostettuna olemista.
 
Kyllä mä ainakin jaksan nähdä vaivaa. Kiva leikkaus tukassa, kevyt päivämeikki ja siistit vaatteet. Mua alkaa ahdistaa jos peilistä näkyy väsynyt kotiäiti, kulahtaneissa vaatteissa. Ja todellakin haluan ihan miehenikin takia näyttää nätiltä.
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";27983322]Ja ilmankos olemme masentunutta ja synkistelevää väkeä.[/QUOTE]
Arjen vastapainoksi tarvitaan juhlia ja se on kyllä totta, että monet suomalaiset juhlivat aivan liian vähän.
 
"mies"
Ja todellakin haluan ihan miehenikin takia näyttää nätiltä.
Loistavaa, miehesi on onnekas :) Minäkin tykkään olla myös naisten takia huoliteltu. Siitä saa tiettyä nautintoa itsekin. Tykkään myös kehua naista, en toki joka välissä.

Palveleminen/miellyttäminen ei suinkaan aina tarkoita tahdottomuutta tai itseensä käpertyneisyyttä vaan itseään arvostavalla ihmisellä on enemmän sitä voimaa ja energiaa myös toiselle annettavana. Tällaiset parit ovat tavallaan eri tasolla kuin tavisparit. En toki sano etteikö onnellinen voisi olla monella lailla. Itselleni on silti paljon poissa, jos kauneus puuttuu suhteesta tai sillä on vähäinen osuus.
 
  • Tykkää
Reactions: _Pigeon_
ulkoiluun
Tuulipukukin voi olla siisti ja puhdas ja naisellinen. Ja toimii pulkkamäessä paremmin kuin farkut ja vastaavat joista tuuli menee läpi ja jos pinta kastuu vähänkin niin kosteus menee heti läpi.
 
"noh"
Mä olen läski. Jos laittautuisin, täällä olisi seuraavaksi ketju, jonka otsikko olisi tyyliä "Läski luuli olevansa ihmisen näköinen, kun meikkasi". Ihan oikeesti. Jos jotain palstalta olen oppinut, niin sen, että ihan sama, millaisissa vaatteissa tai meikeissä läski kulkee, hän ei voi ikinä näyttää edes siedettävältä. Ja laittautunut läski on kuulemma totaalisen naurettava, säälittävä ja kuvittelee itsestään liikoja.
 
Kaksplussan mammat ei ilmeisesti kykyne meikit päällä pulkkailemaan..
Ehkä ehkä. Mä oon vain aina pitänyt huolitellusta ulkonäöstä, varsinkin jos liikun ulkona. VOIN olla ilman meikkiä, mutta pidän siitä tunteesta että saa vähän muuttaa omaa ulkomuotoa ja tyyliä päivittäin. Ihan piristeenä. Mä en vain ymmärrä minkä takia heti äidiksi tultua pitäisi lopettaa näyttämästä hyvältä? Sitten sitä päivitellään "miten sä jaksat meikata", noo ei siinä edelleenkään mene kuin 10min. :)
 

Yhteistyössä