Ai niinkö se meneekin:OHyi helv... Mitään lattialla ilman pakkausta lojuvaa ei nosteta takaisin hyllyyn vaan viedään roskiin.
Ai niinkö se meneekin:OHyi helv... Mitään lattialla ilman pakkausta lojuvaa ei nosteta takaisin hyllyyn vaan viedään roskiin.
Tämä ansaitsee kyllä viikon tyhmin kommentti - palkinnon ihan suvereenisti. WTF?Yksinkertaisesti EI SAA!! Jos tavara ei ole enään kaupan hallussa, niin siittä voi kiinni jäädessään saada näpistyksestä sakot, oli syy sitten diabeetikko tai nälkäinen piltti!
Valitettavasti ei ole provo, Olen itse vartijalta tämän asian tarkistanut, tavarahan ei ole enään kaupan hallussa kun se on jonkun mahalaukussa=varkaus! Itseänikin ärsyttää kun kaupassa mussutetaan maksamattomia ruokia!Tämä ansaitsee kyllä viikon tyhmin kommentti - palkinnon ihan suvereenisti. WTF?
Edes diabeetikko ei tämän älyn jättiläisen mielestä saa ottaa hyllystä juomaa tai syötävää vaan pitää ennemmin pökertyä lattialle jos sokerit on matalalla. Provoko tämä oli?
ei kai sitä tarvii kinuta, kun äiti ja isi antaa mussukalle suosiolla evästä..meillä lapset pysyy rattaissa kiltisti ilman lahjontaa, eikä juoksentele, hiplaile tai kinua karkkia..ja ihan ilman välikohtauksia on opittu hyvät käytöstavat.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27980018:Todellakin voi! Ei nyt mitä tahansa, mutta pillimehu ja leivän pala ovat ok. Siis lapselle. Meillä niin tehdään joka kauppareissulla. Lapsi pysyy rattaissa kiltisti. Ei juoksentele ympäri eikä hiplaile kaikkea hyllyiltä. Ei kinu karkkeja eikä kiukettele. Siis kaikinpuolin älykäs ratkaisu!
Älykästä on opettaa lapselle, ettei kaupassa syödä ennen maksamista. Lapselle kannattaa opettaa myös käytöstapoja ihan pienestä pitäen. Meidän lapset ei syö kaupassa. Eivät myöskään juoksentele ympäri ja hiplaa kaikkea. Heille on opetettu käytöstavat! Ovat myös oppineet, että karkkia saa karkkipäivänä ja kiukuttelulla ei saa mitään, vaan lähdetään saman tien kotiin. Ei ole tarvinnut lähteä kotiin kaupasta.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;27980018:Todellakin voi! Ei nyt mitä tahansa, mutta pillimehu ja leivän pala ovat ok. Siis lapselle. Meillä niin tehdään joka kauppareissulla. Lapsi pysyy rattaissa kiltisti. Ei juoksentele ympäri eikä hiplaile kaikkea hyllyiltä. Ei kinu karkkeja eikä kiukettele. Siis kaikinpuolin älykäs ratkaisu!
No luepa toi ekalta sivulta löytyvä linkki, missä KAUPPIAAT kertovat näkemyksensä, niin huomaat, että se on ok joissain tapauksissa.Valitettavasti ei ole provo, Olen itse vartijalta tämän asian tarkistanut, tavarahan ei ole enään kaupan hallussa kun se on jonkun mahalaukussa=varkaus! Itseänikin ärsyttää kun kaupassa mussutetaan maksamattomia ruokia!
Eikö silloin voi ottaa yhteyttä ensimmäiseen näkemäänsä myyjään? Tai tosiaan, miksei diabeetikko varaudu tuollaisiin asioihin, harvalle se diabetes iskee yhtäkkiä yllättämättä keskellä Prismaa.Edes diabeetikko ei tämän älyn jättiläisen mielestä saa ottaa hyllystä juomaa tai syötävää vaan pitää ennemmin pökertyä lattialle jos sokerit on matalalla. Provoko tämä oli?
Sepä se onkin, että kyse ei minusta ole tässä asiassa käytöstavoista vaan käytännöstä, joka edistää perheen hyvinvointia. Itse asiassa tunnen paljon perheitä, jotka välttävät kaupassa käyntiä lasten kanssa koska kokevat sen hankalaksi. Meillä kauppareissut ovat nautittavaa yhdessä oloa, jonka aikana yhdessä suunnitellaan mitä ruokaa laitetaan ja pillimehu auttaa jaksamista tarhapäivänkin jälkeen.ei kai sitä tarvii kinuta, kun äiti ja isi antaa mussukalle suosiolla evästä..meillä lapset pysyy rattaissa kiltisti ilman lahjontaa, eikä juoksentele, hiplaile tai kinua karkkia..ja ihan ilman välikohtauksia on opittu hyvät käytöstavat.