Morriganin oma ketju

Lipton^
Ja mie vasta nyt tajusin, että Morrigan on entinen moottorisahailija. Jos kerkeet, niin jokohan kerkeet hieman minunkin polkuja katseleen. Muutama vuosi sitten oli puhetta, mutta irl vaati aina silloin sun huomion :D
Ainiin, kävikö mun "suosittelema" töissä toisenki kerran?

Ja mie vasta nyt tajusin, että Morrigan on entinen moottorisahailija. Jos kerkeet, niin jokohan kerkeet hieman minunkin polkuja katseleen. Muutama vuosi sitten oli puhetta, mutta irl vaati aina silloin sun huomion :D
Ainiin, kävikö mun "suosittelema" töissä toisenki kerran?
Kavi, useammankin kerran. Ja parjasi ihan hyvin. :D

Tanaan on taas ollut sellaista myllakkaa, etta paa tuntuu repeilevan. Tohtori, siis mieheni, joutui paallekarkauksen uhriksi, asiakkaan poikakaveri yritti kuristaa ravintolassa ja muksut ovat jarjestaneet aika perkeleellista showta...

Mutta muistuttele minua, niin yritan vilkaista joku kerta. :)

"..."
Aina tää sama laulu, vissiin puolvuotta sitten kävin viimeks tsekkailemassa ketjua ja sieltä tuli että "vilkaisen joku toinen kerta"
Mitä te ihmiset näette tässä huijarissa? Tai ettehän te näe mitään, eikä hänkään näe. Nostelee vaan omaa ketjuaan ja höpisee joutavia elämästään, tuo itseään esille ja näin ollen hänen turha nick jää ihmisten mieliin kun tää ketju nousee ja nousee vaikka täällä ei enää ole mitään näkyjen näkijää vaan ihminen joka paasaa itsestään.

Lipton^
Oijoi, toivottavasti ei käyny pahemmin tohtorillesi? Ei kai tuo toinen tapaus sinuun käyny käsiksi?

Loppukevennyksenä sanoa, että sanoit parisen vuotta samaa "muistuttele" :DD. Koitaha saada pämmy ehyeksi, käytä vaikka lankaa ja neulaa!

Joskus muinoin mietin, että kuinhan moni ois uskaltanu alkaa samaan, mitä sinä, otit oudon tyypin foorumikaverin "suosittelemana" :D

Oijoi, toivottavasti ei käyny pahemmin tohtorillesi? Ei kai tuo toinen tapaus sinuun käyny käsiksi?

Loppukevennyksenä sanoa, että sanoit parisen vuotta samaa "muistuttele" :DD. Koitaha saada pämmy ehyeksi, käytä vaikka lankaa ja neulaa!

Joskus muinoin mietin, että kuinhan moni ois uskaltanu alkaa samaan, mitä sinä, otit oudon tyypin foorumikaverin "suosittelemana" :D
Tohtori asuu eri mantereella... Mustelmilla on, mutta muuten suht kunnossa. Ainakin omien sanojensa mukaan.

Ja intuitiollahan mina menen, eika osunut vaaraan tuossa duuni-hommassakaan. :D

"Nainen"
Heippa Morrigan.
Näksitköhän mulle? Olis pari suunnitelmaa elämässä, ovatko ne toteuttamisen arvoisia? Muutenkin kiinnostaisi mitä näet. Tulevaisuus on kovin auki meidän perheellä.

Ensin kuin olisi pudotettu kivi veteen, loittonevia aaltoja, kehia. Sitten ne ottivat maaratietoisemman muodon ja suunnan ja alkoivat edeta enemmankin nuolimaisessa muodossa yhteen suuntaan, eteenpain, eivatka enaa levinneet joka puolelle.

Yhteistyössä