"vieras"
Katsotko joku kerta, kun ehdit ja jaksat, että näkyykö jotain haahuilijan tulevaisuudessa B)
Hmmm... vaikka kadonnut ihminen, vahva oletus siita, etta vaaran valttamiseksi pitaa tehda kaikkensa, sairauskohtaus. Sen tyyppiset jutut.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27822871:Minkälaisia ovat kertakaikkiset hätätapaukset katsomisessa?
Ensin oli avaruutta, jossa nakyi valkoinen tornadomainen sumu, joka vei naishahmon sisaan. Jouduin koko ajan kitarisoja muistuttavaan paikkaan, lopulta vaelsin hermostossa ja jossain kohdin, kyljen tai pallean paikkeille minusta katsottuna oikealla puolella oli kirkas solmu, siis hermosolut nayttivat olevan ylikierroksilla.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27871448:No kerropa, jotain. Mitä vain.
Tummia, teravia, rosoisia vuoria, joiden takana houkutteleva punainen valo. Se muuttui pehmeammaksi, lempeammaksi ja kurotti ikaan kuin lonkeroita kohti.Jos miulle jotain näkyy, oon kuulolla
Okei, tama viela...Näetkö minulle mitään?
Se selvisikin jo.Näkemästäni kuvastasi olen miettinyt onko sulla ollut muu nikki aikaisemmin.
Sininen ja valkoinen ovat ihan hyviä värejä, mutta siihen minun ymmärrykseni loppuu. Voisitko avata tuota hieman?Maasta tuli kirkas, sinisenvalkea valopilari, joka aukesi sateenvarjomaiseksi uhmaten pimeaa ja pilvista taivasta. Sitten kuva katosi.
Kiitos MorriganOkei, tama viela...
Vesiputous ylajuoksulta pain ja kalenteri, jonka lehdet lentelivat putouksen vieressa. Kun paasti itsensa putoukseen, se ei vienytkaan alas, vaan jatti valinnan itselle.