Täällä mä nyt mietin. Ehkä ymmärrän. Tätä täytyy miettiä vielä, mutta kyllä tämä jotenkin oikealta kuulostaa. Siis tuo menneisyyden puoli.Ollit jattanyt oven raolleen minulle.
Vasemmassa reunassa vuori, ei terava huippu, alhaalla puustoa. Ensin naytti silta, etta alueet joissa ei kasvanut mitaan, olisivat olleet lumen alla, mutta lumi muuttuikin laavaksi, joka valui hitaasti alaspain, kohti puurajaa, mutta ei ikina tavoittanut sita. Oikealla puolella oli tilaa, keveytta ja mahdollisuutta.
(Vasen siis edustaa minulle mennytta, oikea tulevaa)
Mulla on sikäli hankala tilanne, että en oikein pääse rumpuani soittelemaan. Asumme kerrostalossa, (naapurit pian luulee että täällä on joku noita tai shamaani ) Joskus yritän hiljaa aina soitella....Et oikeasti tarvitse minua katsomaan. Rumpusi tekee sen kanssasi, se haluaa paasta soimaan ja levittamaan valoa.
vieläköhän mulle näkyy tuota kirpeää pimeyttä ja hohtavaa valokaistaletta vai olisko tunnelmat eri..? haluaisin ehkä myös vähän tietää onko karhusta hevoseksi jatkanut evoluutioitumista tai onko hevosella millainen askel?Erikoinen tunnelma. Oli yo, taivaankansi liikkui keskipisteensa ympari ja valoa tihkui sen reunojen alta, eli maan pinnan ja taivaanrannan valissa oli kapea, kirkas valo. Taivaankantta pitkin kulki ensin karhua muistuttava valoelain, mutta se muuttui hevoseksi ja sen kulku keveni.
Tunnelma oli raikas, kirpea, puhdas,
Nyt on takki aika tyhja, olen ollut reilun vuorokauden enemman tai vahemman hereilla, kolme lentoa takana, nelja lentokenttaa. Yksi juosten suoritettu vaihto Amsterdamissa, onneksi tuttu ja selkea kentta - oli lento myohassa tunnin, mutta ehdin sentaan!vieläköhän mulle näkyy tuota kirpeää pimeyttä ja hohtavaa valokaistaletta vai olisko tunnelmat eri..? haluaisin ehkä myös vähän tietää onko karhusta hevoseksi jatkanut evoluutioitumista tai onko hevosella millainen askel?
=)
no ei oo ihme, aika urakka hyvää palautumista, ja kiitos tuun sit muistuttelemaanNyt on takki aika tyhja, olen ollut reilun vuorokauden enemman tai vahemman hereilla, kolme lentoa takana, nelja lentokenttaa. Yksi juosten suoritettu vaihto Amsterdamissa, onneksi tuttu ja selkea kentta - oli lento myohassa tunnin, mutta ehdin sentaan!
Eli paivan, pari yritan paasta tahan rytmiin ja sitten kannattaa muistutella.
Nakyi ihmishahmoja. Hattupainen mies, jolla ei ollut kasvoja,kaveli jonkun kanssa kohti ja ohitti vasemmalta. Hanen perassaan tuli lisaa vakea, silhuetteina, jono jakaantui kahdeksi, toiset oikealle, toiset vasemmalle jatkaen matkaansa. tMitä kuuluu?
Tänne erittäin hyvää tänään
Mitä näkyy täälläpäin vai näkyykö mitään ?
Ei suunnassa ole vikaa, korkeintaan odotuksissa, jos jossain. Vauhti ja tapa ovat nyt nuo, mitka ovat ja sillekin on tarkoituksensa.Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27691160:No,
musta tuntuu, että kysyn taas.
Saatko kiinni meenkö oikeaan suuntaan? Mikä on pielessä?
Ahaa. Ok. Menee aika lujaa ja aika rajusti (tai ainakin tuntuu siltä), mutta ehkä se nyt siis on ihan sallittua. Yritän nauttia kyydistä ja odottelen, että tää vähän rauhoittuu. Kiitos.Ei suunnassa ole vikaa, korkeintaan odotuksissa, jos jossain. Vauhti ja tapa ovat nyt nuo, mitka ovat ja sillekin on tarkoituksensa.
Nain kieppuvaa, ilmassa leijuvaa valoa, kuin poutapilvi, jota on varitetty viistoilla kynanvedoilla. Toisessa reunassa kuvaa oli metsaa, toisessa vuoria, kumpikin oli yhta paljon valossa.Heippa Morrigan :wave:
Näätkö miulle jotakin, iloa tai surua ?
Kiitos !
Kiitos, en vaan osaa tällä hetkellä tulkita tuota siun näkymää.Nain kieppuvaa, ilmassa leijuvaa valoa, kuin poutapilvi, jota on varitetty viistoilla kynanvedoilla. Toisessa reunassa kuvaa oli metsaa, toisessa vuoria, kumpikin oli yhta paljon valossa.
Miksiköhän osa meni oikealle ja vasemmalle, osaatko sanoa?Nakyi ihmishahmoja. Hattupainen mies, jolla ei ollut kasvoja,kaveli jonkun kanssa kohti ja ohitti vasemmalta. Hanen perassaan tuli lisaa vakea, silhuetteina, jono jakaantui kahdeksi, toiset oikealle, toiset vasemmalle jatkaen matkaansa. t
austalla oli oranssinpunainen taivas ja vuoria.
Tuntui silta, etta eteeni heitettiin palanen historiaa.
Itse nakisin sen mahdollisuutena, valinnan paikkana.Kiitos, en vaan osaa tällä hetkellä tulkita tuota siun näkymää.
Minulle vasen edustaa menneisyytta, oikea tulevaisuutta.Miksiköhän osa meni oikealle ja vasemmalle, osaatko sanoa?
Näkyykö muuta kuin historiaa?
Ok, kiitos.Itse nakisin sen mahdollisuutena, valinnan paikkana.
Sain juuri tänään kuulla, että omat sairasteluni eivät ole "kuolemanvakavaa" sorttia. Helpotti.Minulle vasen edustaa menneisyytta, oikea tulevaisuutta.
Epaselva kuva... siinakin vasen ja oikea oleellisia, mutta liiketta eteenpain niiden valissa. tassakin tuntui olevan valitsemisen paikka, kumpaa tai mita reittia jatkaa.
En osaa tuohon sanoa oikeastaan mitaan. Omista nakokohdistani ajattelen valinnan olevan valinta menneisyyden ja tulevaisuuden valilla, kumman kautta haluat elaa taman hetken. rakennatko mennneelle vai katsotko eteenpain.Sain juuri tänään kuulla, että omat sairasteluni eivät ole "kuolemanvakavaa" sorttia. Helpotti.
Lisäksi olen 2 viime vuotta elänyt iäkkäiden ja toisistaan eronneiden vanhempieni asioita järjestäen ja peläten mitä milloinkin tapahtuu. Isäni menehtyi vuosi sitten äkillisesti ja äitini sairastui jo sitä ennen vakavasti. Äitini leikattiin ja hän toipui fyysisesti, mutta menetti muistinsa. Nyt hän odottaa hoitopaikan saamista. Pieni poikani, mieheni ja koiruudet ovat jääneet näinä vuosina paitsioon eli elämä lomineen yms. on järjestetty siten että olemme voineet viettää ne äitini kanssa.
Luulen, että oma ja miehenikin terveyden horjuminen on joku merkki. En ole oikeasti ymmärtänyt, että elämä tässä olomuodossa on rajallista.
Hmmm. Mitähän minun pitäisi valita?
KiitosEn osaa tuohon sanoa oikeastaan mitaan. Omista nakokohdistani ajattelen valinnan olevan valinta menneisyyden ja tulevaisuuden valilla, kumman kautta haluat elaa taman hetken. rakennatko mennneelle vai katsotko eteenpain.
Mutta tama siis vain minun nakemykseni.
Ja nyt lapsia ruokkimaan! Palailen jossain vaiheessa. :wave: