Morriganin oma ketju

Ensin oli avaruutta, jossa nakyi valkoinen tornadomainen sumu, joka vei naishahmon sisaan. Jouduin koko ajan kitarisoja muistuttavaan paikkaan, lopulta vaelsin hermostossa ja jossain kohdin, kyljen tai pallean paikkeille minusta katsottuna oikealla puolella oli kirkas solmu, siis hermosolut nayttivat olevan ylikierroksilla.

Sellaista. :D
Tämä liittyy selvästi siihen lantiosta takapuoleen säteilevään hermokipuun, josta valitin juuri toisessa ketjussa ;)

Minua myös kiinnostaisi jälleen, mikäli Morriganilla vaan löytyy aikaa ja energiaa moiseen. :)
Ennatin ihan vahan vilkaista, sitten soi puhelin ja keskeytti.

Oikealle (tulevaisuuteen) kaartuva tie, joka naytti samalta, kuin pitkalla valoitusajalla otetut kuvat liikenteesta. Kaarre loiveni, kunnes suunta oli melkein suoraan eteenpain, kohti teravarajaista, punaista valoa loistavaa symbolia, jotain paamaaraa.

Ja sitten puhelimeni parahti huutamaan.

Nyt ruokaa laittamaan, palailen kylla viela. :wave:

Ennatin ihan vahan vilkaista, sitten soi puhelin ja keskeytti.

Oikealle (tulevaisuuteen) kaartuva tie, joka naytti samalta, kuin pitkalla valoitusajalla otetut kuvat liikenteesta. Kaarre loiveni, kunnes suunta oli melkein suoraan eteenpain, kohti teravarajaista, punaista valoa loistavaa symbolia, jotain paamaaraa.

Ja sitten puhelimeni parahti huutamaan.

Nyt ruokaa laittamaan, palailen kylla viela. :wave:
Hmm, no tämä sopii kyllä tähän hetkeen. Tulevat päivät ja viikot näyttää, onko syksyllä tiedossa eräs päämäärä... :) Kiitos paljon. Edellisellä kerrallakin osuit oikeaan, ainakin liitän kaksi tämän vuoden puolella tapahtunutta juttua siihen. :)

[QUOTE="liilaa";27963620]Josko mulle työkuvioita/raha-asioita katselisit? Tuottaako tämä oma yritys tulosta, olenko oikealla tiellä nyt?
Sainko omaa asiakaskuntaa?[/QUOTE]

En pysty vastaamaan tuollaisiin kysymyksiin. :)

Ja nyt en taida kyeta katsomaan mitaan, on liian paljon muita asioita mielessa...

Onko sun miehellä lapsia? Miten he on suhtautuneet suhteeseenne? Oletko tavannut?
Jos menisitte "naimisiin" niin minkälaiset häämenot teillä olisi?
Miehella on lapsia, toinen minua vahan vanhempi, toinen Poika Nro 1:n ikainen, poika hankin. Nuoremman kanssa parjaamme loistavasti, vanhempaa en ole edes tavannut.

Naimisiin menimme heti ensimmaisilla treffeilla, jotka tosin kestivat viikon. :D Hand Binding-seremoniassa katemme sidottiin nauhoilla yhteen ja kumpikin antoi lupauksen olla yhdessa niin kauan, kuin rakkaus riittaa.

Jos jossain vaiheessa taas ehdit/jaksat/joudat niin olis kiinnostavaa tietää mitä näkyy minun mielessä, vai mistä kohti noita kuvia katsotkaan :)
Tanaan ei ole sellainen paiva, etta jaksaa keskittya. Odottelen, josko Tohtori ehtii soittaa, oli juuri soittanut, kun olin ylakerrassa kaymassa ilman puhelinta. Haluan vain kuulla, etta han sanoo olevansa kunnossa.

Yhteistyössä