"Minähän en samassa vessassa neekerin kanssa asioi."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ettälläistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27931295]Pitäis tietenkin. Annat sen hissi vuoron hänelle ja kipität itse portaita tai menet himaan vetään khattia poskeen. :D[/QUOTE]

Vauvanvaunujen kanssa rappusten kipittäminen on hieman hankalaa. ;) En mää viitti mitään khattiakaan kokeilla kun ei ole noi viinat ja huumeet mun juttu ikinä olleet. Pidä hyvänäsi, kiitos vain. :)

[QUOTE="vieras";27931288]Ei, sä et snaijaa. Se musta siellä vessassa on se ongelma, en minä tai muu.[/QUOTE]

Mutta sinä olet ainoa henkilö, JOLLA se ongelma on.Sinulla on ongelma. Sinä olet ainoa, joka sen voi ratkaista. Ihan kuin kasvissyöjä pihvipaikassa. Kasvissyöjä poistuu pihvipaikasta, ei pihvi (vaikka kasvissyöjä niin haluaisikin).

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27931885:
Mutta sinä olet ainoa henkilö, JOLLA se ongelma on.Sinulla on ongelma. Sinä olet ainoa, joka sen voi ratkaista. Ihan kuin kasvissyöjä pihvipaikassa. Kasvissyöjä poistuu pihvipaikasta, ei pihvi (vaikka kasvissyöjä niin haluaisikin).

En varmasti ole. Lopeta se kasvis höpötys ja pysy asiassa.

[QUOTE="vieras";27931909]En varmasti ole. Lopeta se kasvis höpötys ja pysy asiassa.[/QUOTE]

Niin, no ei se kasvissyöjäkään ainoa taulapää ole, joka vaatii pihvipaikkaa pihvittömäksi. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö ravintoloissa saisi tarjota pihvejä (koska on ihmisiä, joille tämä voi olla ongelma).

Siis ihan oikeastiko et tajua yhteyttä näissä asioissa? :O

Tällaisen esimerkin voi vetää ihan mistä vaan. Kyse on asiasta, jota ei ole mitään syytä rajoittaa koskemaan vain tiettyjä henkilöitä (yleinen vessa). Jos jollekin tämä yleisyys ei sovi, hänen ei sitten ole pakko tätä asiaa elämässään käyttää. Jos joku ihan itse haluaa rajoittaa omaa elämäänsä tällä tavalla, se ei tarkoita sitä, että se yleiseen käyttöön tarkoitettu asia pitäisi tämän yhden (tai useammankaan) henkilön rajoittuneisuuden takia kieltää sellaisilta henkilöiltä, joilla ei asian kanssa ongelmaa ole.

Minäkin voisin tässä yhtä hyvin sanoa, että minulle on ongelma, että kirjoitat tällä palstalla. Onko minulla siis oikeus mielestäsi vaatia ylläpitoa tämän oman subjektiivisen mielipiteeni vuoksi bannaamaan sinut? Ei ole. Tällöin kyse on ihan omasta ongelmastani ja jos en voi kirjoittaa kanssasi samalla palstalla, minun pitää itse lähteä pois.

En jaksanut ketjua kahlata läpi, mutta yksi asia minua aina ihmetyttää näissä rasistikeskusteluissa. Kun joku havaitsee tällaisen rasistisen kohtauksen, sen jälkeen vedetään johtopäätös, että suomalaiset ovat rasistista kansaa. Kun joku maahanmuuttaja tekee rikoksen, se pitää ottaa yksittäistapauksena, eikä koko kansaa saa leimata sen perusteella. Miksi näin? Voisiko joku selittää? Kiitos.

[QUOTE="ohikulkija";27932001]En jaksanut ketjua kahlata läpi, mutta yksi asia minua aina ihmetyttää näissä rasistikeskusteluissa. Kun joku havaitsee tällaisen rasistisen kohtauksen, sen jälkeen vedetään johtopäätös, että suomalaiset ovat rasistista kansaa. Kun joku maahanmuuttaja tekee rikoksen, se pitää ottaa yksittäistapauksena, eikä koko kansaa saa leimata sen perusteella. Miksi näin? Voisiko joku selittää? Kiitos.[/QUOTE]

Kirjoitukset ei monesti ole kirjoitettu tarpeeksi selvästi persukansalle, niin, että sinne olisi laitettu tarpeeksi esim. JOTKUT, EI KAIKKI, JOSKUS jne.. Ilman näitä sanoja, persusuomalaiset ottavat nämä jutut heti itseensä. Miksiköhän? En minä ainakaan osaa näitä juttuja ottaa henk. koht. Tosin, kun joku persu väittää, että kaikki mamut on sitä ja tätä, mamu tarkoittaa sitä ja tätä, sehän on täys fakta -persun mielestä siis. "Mamut ovat rikollisia raiskaajia ja tappajia" = persufakta. "Suomalaiset ovat rasisteja" = rasismia tavallisia eli vain kantasuomalaisia kohtaan. Tämä on siis palstalta opittua. ;) Kertausta :)

Eniten hämmästyttää se, jos kertoo tällaisista rasistisista jutuista ja kohtaamisista, monilla on kauhea tarve väheksyä asiaa, haukkua valehtelijaksi jne. Miksi?

Onpas hienoa että ?? on löytänyt Perussuomalaiset jota äänestää ja mainostaa lähes joka kirjoituksessaan. No ei siinä mitään, PS on todellakin koko kansan puolue.
Nuo nyt on niin marginaalisia tapauksia jos joku sanoo että pois vessasta musta. Enemmän vanhukset kärsii omissa paskoissaan ja kiroaa syntymistään kun joutuu olemaan ulosteissaan viikko kaupalla. Vapaakatto ry:n porukka se vaan jaksaa sössöttää näistä yksittäisistä tapauksista joka on sitä paitsi vielä fiktiivinen. :)

Kun mamu tekee rikoksen on se yksittäistapaus jota ei saa yleistää, koska mamut eivät tee rikoksia ja vaikka tekisivät niin tekeväthän suomalaisetkin ja se oikeuttaa mamut tekemään mitä kauheimpia rikoksia, kuten esim työntämään saksen terät naisen ykköseen sekä kakkoseen ja sitten hymyssä suin leikkaamaan napsnaps...

[QUOTE="vieras";27932088]Onpas hienoa että ?? on löytänyt Perussuomalaiset jota äänestää ja mainostaa lähes joka kirjoituksessaan. No ei siinä mitään, PS on todellakin koko kansan puolue.
:)[/QUOTE]

Ikävä kyllä, ymmärsit taas väärin. Olen selvästi lukenut ihan liikaa näitä persuiksi itseään kutsuvien juttuja netistä viime päivinä, siksi ei jaksa kuin ihmetellä, mihin on järki kadonnut?! Mikään muu ei tunnu kiinnostavan kuin se, mitä kenelläkin on jalkojen välissä ja mihin sitä käyttää!! :D
Etkö osannut vastata kysymykseen? Muista aiheista voi aina tehdä toisen aloituksen!

Ikävä kyllä, ymmärsit taas väärin. Olen selvästi lukenut ihan liikaa näitä persuiksi itseään kutsuvien juttuja netistä viime päivinä, siksi ei jaksa kuin ihmetellä, mihin on järki kadonnut?! Mikään muu ei tunnu kiinnostavan kuin se, mitä kenelläkin on jalkojen välissä ja mihin sitä käyttää!! :D
Etkö osannut vastata kysymykseen? Muista aiheista voi aina tehdä toisen aloituksen!

Et sinä minulta ole mitään kysynyt. Laitappa linkkiä ketjuun missä joku kehuu olevansa Perussuomalainen ja mitä ilmeisemmin vielä hyvin useassa ketjussa/paikassa niin mainostaa. :)

[QUOTE="vieras";27932150]Et sinä minulta ole mitään kysynyt. Laitappa linkkiä ketjuun missä joku kehuu olevansa Perussuomalainen ja mitä ilmeisemmin vielä hyvin useassa ketjussa/paikassa niin mainostaa. :)[/QUOTE]

Viesti, jota lainattiin sisälsi kysymyksen. Kirjoitukset, joita sanoin lukeneeni, eivät ole täältä vaan muualta netistä. mm. Naamakirjasta, Usarista jne. Siellä ihan omien nimien ja useimmiten naamojen kera persuiksi kastautuneet kirjoittelevat, ihan "julkisuudestakin" tutut. ;) Näihin juttuihin viittasin kun on yleisesti puhe näistä asioista.

[QUOTE="vieras";27932150]Et sinä minulta ole mitään kysynyt. Laitappa linkkiä ketjuun missä joku kehuu olevansa Perussuomalainen ja mitä ilmeisemmin vielä hyvin useassa ketjussa/paikassa niin mainostaa. :)[/QUOTE]

Olet pelle.

Viesti, jota lainattiin sisälsi kysymyksen. Kirjoitukset, joita sanoin lukeneeni, eivät ole täältä vaan muualta netistä. mm. Naamakirjasta, Usarista jne. Siellä ihan omien nimien ja useimmiten naamojen kera persuiksi kastautuneet kirjoittelevat, ihan "julkisuudestakin" tutut. ;) Näihin juttuihin viittasin kun on yleisesti puhe näistä asioista.

Entä sitten, mitä väliä sillä on minkä puolueen kannattaja on. Kuka käski lainailla muualta jonkun kirjoituksia? Vastaa itse ja omasta puolestas kun jotain kysytään.
PS on suomen suosituin puolue. :D

[QUOTE="vieras";27930008]Mitäs kummaa tuossa, eiväthän muslimit halua uida samaan aikaan vääräuskoisten kanssa, eikä se ole rasismia.[/QUOTE]

Vääryys ei oikeuta vääryyttä. Jos sinusta on väärin, että muslimeilla on omia uimavuoroja, voit yrittää puuttua asiaan. Ja huomaa: _asiaan_, ei ihmisiin. Asioihin puuttuminen on demokratiaan kuuluva oikeus. Käytä sitä. Demokratiaan kuuluu muuten myös toisten ihmisten kunnioittaminen.

[QUOTE="vieras";27932216]Entä sitten, mitä väliä sillä on minkä puolueen kannattaja on. Kuka käski lainailla muualta jonkun kirjoituksia? Vastaa itse ja omasta puolestas kun jotain kysytään.
PS on suomen suosituin puolue. :D[/QUOTE]

Lainailla muualta? Jonkun toisen kirjoituksia? No, kerropa nyt, mistä ihmiset saavat puhua? Omista kokemuksista ei saisi puhua, yleisistä aiheista ei saa puhua vapaasti jne jne. Taidat fanittaa jotain P-Koreaa??

[QUOTE="vieras";27932272]Vääryys ei oikeuta vääryyttä. Jos sinusta on väärin, että muslimeilla on omia uimavuoroja, voit yrittää puuttua asiaan. Ja huomaa: _asiaan_, ei ihmisiin. Asioihin puuttuminen on demokratiaan kuuluva oikeus. Käytä sitä. Demokratiaan kuuluu muuten myös toisten ihmisten kunnioittaminen.[/QUOTE]

ja kuten yllä mainittu, kyse on NAISTEN uintivuoroista ja missä niitä oikeasti nykyisin on, ihan siis oikeasti? Itse tiedän vain yhden, joka toinen kuukausi pari tuntia ja NAISILLE. Hirveä vääryys! ;)

Lainailla muualta? Jonkun toisen kirjoituksia? No, kerropa nyt, mistä ihmiset saavat puhua? Omista kokemuksista ei saisi puhua, yleisistä aiheista ei saa puhua vapaasti jne jne. Taidat fanittaa jotain P-Koreaa??

En fanita. Teillä muslimeilla se näyttäs olevan ihannemaa. Jos kysymys esitetään sinulle niin miksi sinä linkität siihen jonkun toisen kirjoittamia juttuja? Ei niiltä kysytty vaan sinulta. Paljon sinulla on vielä opittavaa. Valheessa ja tuskassa elätte koko ajan :D

ja kuten yllä mainittu, kyse on NAISTEN uintivuoroista ja missä niitä oikeasti nykyisin on, ihan siis oikeasti? Itse tiedän vain yhden, joka toinen kuukausi pari tuntia ja NAISILLE. Hirveä vääryys! ;)

Itse asiassa minua tämä ei haittaa ollenkaan. Sanoinpa vain, että jos joku kokee tämän vääryytenä, on hänellä täysi oikeus puuttua asiaan. Siis _asiaan_. Hän voi perustella miksi se on väärin ja miten asia tulisi korjata.

Moni näyttää perustelevan omia rasistisia ajatuksiaan sillä, että "on rasismia muuallakin", "se ja se teki sitä ja tätä". Tällaista voisi odottaa alakouluikäisiltä, mutta aikuisen pitäisi osata pysyä asiassa ja ymmärtää, että vääryyteen ei tarvitse vastata vääryydellä.

Nyt on mennyt käsitteet sekaisin. Se mitään rasismia ole vaan suveitsemattomuutta, sitä löytyy kaikissa ihmisryhmissä, vanhoissa, nuorissa, laihoissa, lihavissa jne.
Te jotka väitätte kaikkia kriittisesti mamuja kohtaan puhuvia tulkistsette sen automaattisesti rasistiseksi, ei se sitä ole. Yrittäkää nyt tajuta.

[QUOTE="vieras";27932300]En fanita. Teillä muslimeilla se näyttäs olevan ihannemaa. Jos kysymys esitetään sinulle niin miksi sinä linkität siihen jonkun toisen kirjoittamia juttuja? Ei niiltä kysytty vaan sinulta. Paljon sinulla on vielä opittavaa. Valheessa ja tuskassa elätte koko ajan :D[/QUOTE]

Kerropa nyt, mitä minä olen linkittänyt?

Mikähän sinun mielestäsi on minun ihannemaa? En ole tietääkseni sitäkään tässä paljastanut. ;)

Yhteistyössä