Yhyy... mun mies varmaan pettää mua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sini";27929090]Mun petturimies keksi vaikka mitäi tekosyitä minne mihinkin piti mennä töiden jälkeen. Joten ei naurata tällaset.[/QUOTE]tosikot voi sitten painua pois

tosikot voi sitten painua pois

Joo, tuo vaan on ihan siinä ja siinä onko se kovinkaan monesta hauskaa varsinkaan kun ihmiset purkaa täälläkin TODELLA kipeitä kokemuksia aiheeseen liittyen. Vaikea sitäpaitsi kuvitella että itsekään vitsailisit jos tietäisit miehesi tehneen samoin. Toivotaan ettei pilkka osu omaan nilkkaan, sillä silloin se voi sattua vielä kipeämmin. Ja toki elämässä saa ja pitää olla kepeyttä ja huumoria mutta voihan sen tehdä tyylilläkin ja satuttamatta ketään.

[QUOTE="vieras";27929163]Joo, tuo vaan on ihan siinä ja siinä onko se kovinkaan monesta hauskaa varsinkaan kun ihmiset purkaa täälläkin TODELLA kipeitä kokemuksia aiheeseen liittyen. Vaikea sitäpaitsi kuvitella että itsekään vitsailisit jos tietäisit miehesi tehneen samoin. Toivotaan ettei pilkka osu omaan nilkkaan, sillä silloin se voi sattua vielä kipeämmin. Ja toki elämässä saa ja pitää olla kepeyttä ja huumoria mutta voihan sen tehdä tyylilläkin ja satuttamatta ketään.[/QUOTE]sori, mutta sä voit olla aukaisematta ketjujani. ja mä saan vittuilla ja kettuilla ja kirjoitella täällä aiheesta kuin aiheesta. eikä pitäs sun pillua kaivella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sori, mutta sä voit olla aukaisematta ketjujani. ja mä saan vittuilla ja kettuilla ja kirjoitella täällä aiheesta kuin aiheesta. eikä pitäs sun pillua kaivella.

Joo, luulin vaan otsikon perusteella viestin sisältöä ihan toisenlaiseksi. Enkä käy palstalla niin usein, että sinä itsessään olisit minulle mitenkään "tuttu" joten en osannut "varoa". No nyt kai sitten tiedän varoa jatkossa. Ja aika kauheaa kieltä kyllä käytät, no, jokainen tyylillään. Se on sit moro.

Yhteistyössä