The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Arvioi lähiesimiehesi asteikolla 1-10...No hitto,miten arvioit kun et oo pahemmin yhteistyössä henkilön kanssa ja tyyppi on ku kylmä kivi joka ei tiedä minun töistäni yhtään mitään. Teekis mieli antaa joku 4-5 mut eipä oikeen taida kehata ,toisaalta voi mitään hyvääkään numeroo antaa kun ei paljon tekemisissä olla.
 
Arvioi lähiesimiehesi asteikolla 1-10...No hitto,miten arvioit kun et oo pahemmin yhteistyössä henkilön kanssa ja tyyppi on ku kylmä kivi joka ei tiedä minun töistäni yhtään mitään. Teekis mieli antaa joku 4-5 mut eipä oikeen taida kehata ,toisaalta voi mitään hyvääkään numeroo antaa kun ei paljon tekemisissä olla.
johtamiseen kuuluu se, että johtaja on johdettavalle läsnä

jos näin ei ole, hänelle kuuluukin antaa heikko arvosana
 
johtamiseen kuuluu se, että johtaja on johdettavalle läsnä

jos näin ei ole, hänelle kuuluukin antaa heikko arvosana
sitä en ymmärrä miks sitä esimiestä pitää arvioida kasvotusten...eihän se ole reilua työntekijää kohtaan koska jos annat huonon arvosanan niin v-mäisempi esimies voi tehdä työntekijän olot tukalammaksi. Miksei nää voi olla nimettöminä tapahtuvia juttuja.
 
Iltaapi kaikille!

ja Famipalalle: kun eilen keskusteltiin noista autossa olevista romuista, pitipä tulla sanomaan, että mulla oli siellä tänään kaksi patjaa, kitara, puutarhajakkara, virveli ja katuharja... Kyllä oli tiukkaa, mutta kävin viemässä vähän roinaa autotallista äidin varastoihin, että sain autotalliin pakastimelle tilaa.
Töissäkin syntyi vähän keskustelua, kun kollega oli huomannut, mitä kaikkea kuljetan työaamuna mukanani. :D
:D Just :LOL:

muut menevät melko pieneen tilaan mutta patjat ei :D

Tuli mullekin siitä kolasta mieleen että pakkohan sitä on autossa kuljettaa jos sen esim kaupasta kotiin vie :D
Kun sulla ei farmariakaan ole.
 
sitä en ymmärrä miks sitä esimiestä pitää arvioida kasvotusten...eihän se ole reilua työntekijää kohtaan koska jos annat huonon arvosanan niin v-mäisempi esimies voi tehdä työntekijän olot tukalammaksi. Miksei nää voi olla nimettöminä tapahtuvia juttuja.
sen vähän johtamiskoulutuksen mitä mä olen saanut niin sen mukaan palaute esimiestyöstä annetaan nimenomaan anonyymisti, eihän se muuten voi mitenkään olla luotettavaa

mä kieltäytyisin antamasta palautetta omalla nimellä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
:D Just :LOL:

muut menevät melko pieneen tilaan mutta patjat ei :D

Tuli mullekin siitä kolasta mieleen että pakkohan sitä on autossa kuljettaa jos sen esim kaupasta kotiin vie :D
Kun sulla ei farmariakaan ole.
Oli vähän kireä tunnelma joo autossa On toki, mutta en sitä kolaa kotiin ollut viemässä, vaan kävin mökillä kolailemassa, enkä saanut sitä tuotua autosta. :D

Nyt lähden exän haukuttavaksi, nähdään pian, jos se ei nylje mua.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tänään tuli taas palsta ja ruutis mieleen kun näin yhdellä miehellä lapikkaat ja harmaat pussihousut.
Eikös tuollaisia ole siellä pohjoisessa käytetty? Ainakin joskus?
 
Viimeksi muokattu:
sen vähän johtamiskoulutuksen mitä mä olen saanut niin sen mukaan papaute esimiestyöstä annetaan nimenomaan anonyymisti

eihän se muuten voi mitenkään olla luotettavaa
No kyllä tossa lapussa nyt vaan on työntekijän tiedot ja sit muutama kysymys lähiesimiehestä. Mä taidan jättää vastaamatta ja keksin sit jotain vastauksesks jos kysyy miksen ole vastannut.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Toi onkin hyvä,vetoaa tohon ettei anna palautetta omalla nimellä.Tietysti kun en vastaa mitään niin arvaa että kovin positiivista sanomista ei taida työntekijällä olla.No,eipä sen takia voi potkuja saada joten turha kai stressata mutta kurja jos sen takia ilmapiiri kiristyy esimiehen kanssa.
 
Toi onkin hyvä,vetoaa tohon ettei anna palautetta omalla nimellä.Tietysti kun en vastaa mitään niin arvaa että kovin positiivista sanomista ei taida työntekijällä olla.No,eipä sen takia voi potkuja saada joten turha kai stressata mutta kurja jos sen takia ilmapiiri kiristyy esimiehen kanssa.
jos sä vetoat siihen että nimellä annettu palaute on periaatteessa väärin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä