Lilith Le Nuit
No en tiä. Mulkku maistuu paremmin ko tuhero.Jotenkin hidastettuna meni ajatus siittä että jos se olikin wink wink, tuo että kaipaat tyttöseuraa
Mut vois sitä huvin vuoksi...
No en tiä. Mulkku maistuu paremmin ko tuhero.Jotenkin hidastettuna meni ajatus siittä että jos se olikin wink wink, tuo että kaipaat tyttöseuraa
Missä kukkahattutädit nyt on:attn::attn:No en tiä. Mulkku maistuu paremmin ko tuhero.
pitänekkö mulla ruveta jos eivät pian ilimauvvu mestoilleMissä kukkahattutädit nyt on:attn::attn:
No en tiä. Muikku maistuu paremmin ko turska
Onko susta siihen? vähän on kiikun kaakun epäilisin.pitänekkö mulla ruveta jos eivät pian ilimauvvu mestoille
On niin pitkä aika mun nuorudesta että en enää muista."Hittimittarin tunnusmusiikkina oli Hipnosis-yhtyeen remiksaama versio Jean-Michel Jarren kappaleesta "Oxygene Part 4". Juontojen taustamusiikkina kuultiin usein saman yhtyeen Windland-kappaletta
Hipnosis - Oxygene - YouTube
Oliko tämä muka hittimittarin tunnari?
Timo T.A. Mikkosta en muista juonatamassa mutta Mikko Alatalon kyllä.
Hyi kun puhut tuhmastiNo en tiä. Mulkku maistuu paremmin ko tuhero.
en tiiä otekkään kun ei ole pahemmin kokemustaOnko susta siihen? vähän on kiikun kaakun epäilisin.
nuin, nyt ei kukkahattutädeillä nouse kierrokset
Missä kukkahattutädit nyt on:attn::attn:
Kaipa se vaihtelu sitten virkistää.. ite kyllä pidättäydyn täysin siinä kalalinjalla.No en tiä. Mulkku maistuu paremmin ko tuhero.
:hug::stick:
Mulla tylsää. Mun vampyyri kuoli ja toinen tuli tilalle, josta mä en tykkää. Paheksun.
Mikä peli sulla on?:stick:
Mulla tylsää. Mun vampyyri kuoli ja toinen tuli tilalle, josta mä en tykkää. Paheksun.
No siinähän se sit heti ilmesty.
Jos joskun sinkkuunnun niin lupaan että oliNiin no siitä onkin aikaa.
Oliks tuo muuten joku wink wink?
Ainahan voi kokeillaen tiiä otekkään kun ei ole pahemmin kokemusta
jos se vaikka hyvinkin onnistuis
niimpä, kaikkea pittää kokkeillaAinahan voi kokeilla
okJos joskun sinkkuunnun niin lupaan että oli