kahvikirahvi
Kokeile naisia välilläNo nyt olen ollut kun miehet antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Kokeile naisia välilläNo nyt olen ollut kun miehet antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Eikös tällä toisella ole se jumalattoman korkea keltainen muuri talonsa ympärillä, siinä paloaseman nurkillaKemissähän on kaks keijua, Jope on toinen
muistaako tinku kuka on se toinen?
Oliks se se mörssäri...? ei muistu nimi mieleenKemissähän on kaks keijua, Jope on toinen
muistaako tinku kuka on se toinen?
empä tiiä, en ole tän toisen keijun asunto-oloihin päässyt perehtymäänEikös tällä toisella ole se jumalattoman korkea keltainen muuri talonsa ympärillä, siinä paloaseman nurkilla
Peltikamerakin riittää.Niin on, todellakin. En nähnyt poliiseja, mutta en yleensä talvikelillä ajele tuollaisia nopeuksia, tuo oli ihan vahinko, kun olin niin innoissani.
Muuten ajelin kiltisti 90 km/h koko matkan.
oikein :kiss:Oliks se se mörssäri...? ei muistu nimi mieleen
joo just se,nimi oli kyl ihan kielen päällä mut ei vaan irronnut.oikein :kiss:
Mika Halvari on nimi
Niin no siitä onkin aikaa.Kokeile naisia välillä
:vampire::vampire:
Halvaria mie tarkoitinkin.empä tiiä, en ole tän toisen keijun asunto-oloihin päässyt perehtymään
Kemissä olen kyllä joskus asunut
tästäkin sais väännettyä vaiks mitä mutta en tohijoo just se,nimi oli kyl ihan kielen päällä mut ei vaan irronnut.
muistanb]Muistatteko muuten sitä hittimittariohjelmaa?[/b]
ei jaksa muistaa, vihellä pikkusen alkuunb]Muistatteko muuten sitä hittimittariohjelmaa?[/b]
tästäkin sais väännettyä vaiks mitä mutta en tohi
olen nykyään kiltti
eiks kiltti oo sama ku tylsä? yritä nyt vähäntästäkin sais väännettyä vaiks mitä mutta en tohi
olen nykyään kiltti
opcorn:Niin no siitä onkin aikaa.
Oliks tuo muuten joku wink wink?
Hittimittari Wikipediamuistan
tästäkin sais väännettyä vaiks mitä mutta en tohi
olen nykyään kiltti
Jotenkin hidastettuna meni ajatus siittä että jos se olikin wink wink, tuo että kaipaat tyttöseuraaKerro
sekin vieläeiks kiltti oo sama ku tylsä?
*murr murr*