Hmmm... tuonko videokameran mukana että saadaan se suoraan tuotantoonJos joskun sinkkuunnun niin lupaan että oli
RIP :hug::stick:
Mulla tylsää. Mun vampyyri kuoli ja toinen tuli tilalle, josta mä en tykkää. Paheksun.
Paraskin puhujano niin, nyt kaikki lopettaa alkuunsa ton palstasekstaamisen
tää on perhepalsta
On mullakin jonkun aikaaOn niin pitkä aika mun nuorudesta että en enää muista.
Uus kepsis...?no niin, kirahvi, lillukka ja aries housut heti takas jalkaan
*heristää sormea*
Silly you, kirahvit ei käytä vaatteitano niin, kirahvi, lillukka ja aries housut heti takas jalkaan
*heristää sormea*
SovittuPotkikaa minut pois, jos alta tunnin ilmaannun pyorimaan... Otin lisa-annoksen stimulanttia ja tarkoitus olisi lukea ainakin kappaleen verran, mutta ensin pihalle kiskomaan naurettavat pari henkostani.
ron jeremyHmmm... tuonko videokameran mukana että saadaan se suoraan tuotantoon
No siinähän se sit heti ilmesty.
Ei taida samoja avuja olla kuin jeremyllä..ron jeremy
Niin,niillä on vaan kruunut päässäSilly you, kirahvit ei käytä vaatteita
Mä otin kyl kaikki pois. Enkä pue päälle kun kumminkin pitää mennä kohta nukkuu.no niin, kirahvi, lillukka ja aries housut heti takas jalkaan
*heristää sormea*
Oli Hittimittarissa tunnarina."Hittimittarin tunnusmusiikkina oli Hipnosis-yhtyeen remiksaama versio Jean-Michel Jarren kappaleesta "Oxygene Part 4". Juontojen taustamusiikkina kuultiin usein saman yhtyeen Windland-kappaletta
Hipnosis - Oxygene - YouTube
Oliko tämä muka hittimittarin tunnari?
Timo T.A. Mikkosta en muista juonatamassa mutta Mikko Alatalon kyllä.
Shhh...ei sellasii saa mennä myöntämäänEi taida samoja avuja olla kuin jeremyllä..
no sit menet syvälle peiton alle ja palstailet sieltäMä otin kyl kaikki pois. Enkä pue päälle kun kumminkin pitää mennä kohta nukkuu.
Niin että raahaan pöytäkoneen sänkyyn?no sit menet syvälle peiton alle ja palstailet sieltä
sillen siveellisesti
Ei mulla ole pitkiä mustia rintakarvojaShhh...ei sellasii saa mennä myöntämään
Ja olemme muiden yläpuolella! Ihan kirjaimellisesti.Niin,niillä on vaan kruunut päässä
Raahaat sängyn pöytäkoneen eteenNiin että raahaan pöytäkoneen sänkyyn?
Läppäri on rikki. :'(
Ehkä katselin tuota Mikkostakin siinä, en vaan muista.