Lyhyet rintakarvat?Ei mulla ole pitkiä mustia rintakarvoja
Lyhyet rintakarvat?Ei mulla ole pitkiä mustia rintakarvoja
ei mitään selittelyjä tai tempasen hellokittyraivarinNiin että raahaan pöytäkoneen sänkyyn?
Läppäri on rikki. :'(
Onko siellä hienompi kamera kun sulla?Ei taida samoja avuja olla kuin jeremyllä..
Kamerastahan nyt oli puhe Tinkulle, että ei ole rintakarvoja ollenkaanOnko siellä hienompi kamera kun sulla?
jätinpä taustalle soimaan
Suullinen varoitus...? :saint:kirahville ensimmäinen varoitus, olet menossa kohti heikkoja jäitä
mä voisin myydä jonkulaisen tuponKamerastahan nyt oli puhe Tinkulle, että ei ole rintakarvoja ollenkaan
Ja vaaleat?Lyhyet rintakarvat?
Sheivaatko?Kamerastahan nyt oli puhe Tinkulle, että ei ole rintakarvoja ollenkaan
eikö yhden yhtäkään?Kamerastahan nyt oli puhe Tinkulle, että ei ole rintakarvoja ollenkaan
Haluatko lainata multa hello kitty yöpaidan ja sukat? :xmas:ei mitään selittelyjä tai tempasen hellokittyraivarin
millanen on hellokittyraivariei mitään selittelyjä tai tempasen hellokittyraivarin
kiitos, ilman varusteita ei ehkä pääsis oikeaan tunnelmaanHaluatko lainata multa hello kitty yöpaidan ja sukat? :xmas:
meinasin sanoo...mutten sanokaan...mä voisin myydä jonkulaisen tupon
asevelihintaan
Montako varoitusta ja mitä sitten tapahtuu?kirahville ensimmäinen varoitus, olet menossa kohti heikkoja jäitä
samaa mietinmillanen on hellokittyraivari
Niin mikä on rangaistus?Montako varoitusta ja mitä sitten tapahtuu?
Mitä sä suunnittelet :snotty:kiitos, ilman vaatteita ehkä pääsis oikeaan tunnelmaan
Niin et äkkiä tekee tuhmuuksii et saa varoituksia ja sit rangaistuksenNiin mikä on rangaistus?
kahen keltasen kortin jälkeen punainen ja hk-raivariMontako varoitusta ja mitä sitten tapahtuu?
En pahemmin sheivaile rintakarvoja Mitenkäs teidän rinnoissa tuo karvankasvu??Sheivaatko?
mitkäs ne on?En pahemmin sheivaile rintakarvoja Mitenkäs teidän rinnoissa tuo karvankasvu??
musta näyttää että kohta joudun kokeilemaan osaanko vetästä hellokittyraivaritMitä sä suunnittelet :snotty: