The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Toi vitsi rupee olee jo aika vanha:D

Mites sä sitten isket naisen;) ?
On vanha, tosin saanut uuden merkityksen viimeaikoina, nojoo :)

Pakko myöntää että en edes ajattele että iskisin ketään, en ole sitä koskaan harrastanut :) Jos menen ravintolaankin niin en mie rupea kenenkään kanssa hieromaan tuttavuutta, tosin en poiskaan aja jos nainen tulee juttelemaan.. Ei ole sellainen tutka päällä että tota mä isken tota mä isken, no ensi vikkolla parempi tuuri :D
 
On vanha, tosin saanut uuden merkityksen viimeaikoina, nojoo :)

Pakko myöntää että en edes ajattele että iskisin ketään, en ole sitä koskaan harrastanut :) Jos menen ravintolaankin niin en mie rupea kenenkään kanssa hieromaan tuttavuutta, tosin en poiskaan aja jos nainen tulee juttelemaan.. Ei ole sellainen tutka päällä että tota mä isken tota mä isken, no ensi vikkolla parempi tuuri :D
Mulla ei oo mitään iskulauseita tai tekniikkaa silleen,jos nään kivan näkösen jannun niin ehkä silmäpeliä ja sit jos tulee juttusille niin siitä sit katotaan et kiinnostaako,ite en hirveesti mee juttelee aloitteellisesti mutta toki josku jos mies vaikuttaa oikeesti kiinnostavalta.Mielummin tarkkailen vähän ja sitten sen mukaan. Sen verran täytyy krediittii antaa miehille et ykskään ei oo tuhannen tuuterissa tullu tekee tuttavuutta ja jos on sanonu et ei kiinnosta,nätisti tietysti,niin yleensä yskä on ymmärretty. Viime baarireissusta onkin jo aikaa jokunen kuukausi,ei vaan ole kiinnostanut:)
 
IhanaValo
Mie en oo ikinä osannu pitää ees mitää silmäpelejä, ja oon ihan pihalla jos joku jotain yrittääkin. Tosin oon kai joku ididoottimagneetti, baareissa on lähempää tuttavuutta yrittäneet vaan ne kaikista humalaisimmat joista on jo em.tapauksen lähestyessä pöytää toivonut että kävele ohi, kävele ohi..
 
Mie en oo ikinä osannu pitää ees mitää silmäpelejä, ja oon ihan pihalla jos joku jotain yrittääkin. Tosin oon kai joku ididoottimagneetti, baareissa on lähempää tuttavuutta yrittäneet vaan ne kaikista humalaisimmat joista on jo em.tapauksen lähestyessä pöytää toivonut että kävele ohi, kävele ohi..
No en minäkään sitä silmäpeliä omasta mielestä osaa...mut katse mieheen ja pois,katse mieheen ja pois,hymyily ja pitkä katse ja taas katse pois niin kyllä se mies on jossain välissä tullu viereen kyselee et mitäs kuuluu. Siis mä oon oikeesti huono iskemään ketään mut toi katsekontakti ja silmäpeli,sillä oon pärjännyt sen mitä on tarvinnu.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Mä oon käyny baarissa/yökerhossa kaks kertaa viime vuoden aikana. Aikaisemmalla kerralla vartijat joutui heittää sellasen parikymppisen tyypin ulos kun kävi jo käsiksi muhun, ei hyväksynyt pakkeja hää :Doli ihan tuhannen tuiterissa koko tyyppi :x
 
Aries 78
Nuorena kun olin hiihtokeskuksissa rinteellä hommissa niin tuli hisseillä paljon tavattua oman ikäisiä tyttöjä, kaverin kanssa haeskeltiin sitten jonottavia tyttöjä tanssimaan kun aina musiikki soi mukavasti rinteillä, vähän lambaadaan jne :D Sitten kun oli hissivuorossa niin kysyin että kelpaako hyvä seura illalla? jos vastaus oli kielteinen niin siihen vain tuumia että no ei me nyt niin hyvää seuraa oltaisikaan oltu mutta voidaan tämänkerran tulla teidän mukaan.. Yleensä nuot tuli ensimmäisinä sitten illanvietossa juttelemaan, paljon tutustunut ihmisiin rinteillä ja on sieltä jäänyt läpi elämän hyviä ystäviä :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuli palsta mieleen kun pysäkillä näki jonkun bevitamainoksen.
Toisessa luki aamu alkaa aamukeksillä ja toisessa naama näkkärillä, nauti aamukeksiä tms.
Tuo keksi kun oltais täällä väännetty joksikin muuksi :xmas:
Vai kuvittelenko vaan :snotty:
 
Hassua miten tää ketju saa kaksmielisyydet ja tuhmuudet esiin. Tuli vaan mieleen et famikin oli alkuun aika kiltti jutuissaan ja nyt on ruvennu olee keksit ja piprit ym mielessä ja kielen päällä:D;) Vai väittääkäö fami toisin:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä