Juuh, 1982 tullu, mut menestysvuodet -84 - 86. Onhan tuota tullu kuunneltua kakaranamun muistin mukaan se oli 1982
Juuh, 1982 tullu, mut menestysvuodet -84 - 86. Onhan tuota tullu kuunneltua kakaranamun muistin mukaan se oli 1982
On vanha, tosin saanut uuden merkityksen viimeaikoina, nojooToi vitsi rupee olee jo aika vanha
Mites sä sitten isket naisen ?
just noin se oliJuuh, 1982 tullu, mut menestysvuodet -84 - 86. Onhan tuota tullu kuunneltua kakarana
Mulla ei oo mitään iskulauseita tai tekniikkaa silleen,jos nään kivan näkösen jannun niin ehkä silmäpeliä ja sit jos tulee juttusille niin siitä sit katotaan et kiinnostaako,ite en hirveesti mee juttelee aloitteellisesti mutta toki josku jos mies vaikuttaa oikeesti kiinnostavalta.Mielummin tarkkailen vähän ja sitten sen mukaan. Sen verran täytyy krediittii antaa miehille et ykskään ei oo tuhannen tuuterissa tullu tekee tuttavuutta ja jos on sanonu et ei kiinnosta,nätisti tietysti,niin yleensä yskä on ymmärretty. Viime baarireissusta onkin jo aikaa jokunen kuukausi,ei vaan ole kiinnostanutOn vanha, tosin saanut uuden merkityksen viimeaikoina, nojoo
Pakko myöntää että en edes ajattele että iskisin ketään, en ole sitä koskaan harrastanut Jos menen ravintolaankin niin en mie rupea kenenkään kanssa hieromaan tuttavuutta, tosin en poiskaan aja jos nainen tulee juttelemaan.. Ei ole sellainen tutka päällä että tota mä isken tota mä isken, no ensi vikkolla parempi tuuri
No en minäkään sitä silmäpeliä omasta mielestä osaa...mut katse mieheen ja pois,katse mieheen ja pois,hymyily ja pitkä katse ja taas katse pois niin kyllä se mies on jossain välissä tullu viereen kyselee et mitäs kuuluu. Siis mä oon oikeesti huono iskemään ketään mut toi katsekontakti ja silmäpeli,sillä oon pärjännyt sen mitä on tarvinnu.Mie en oo ikinä osannu pitää ees mitää silmäpelejä, ja oon ihan pihalla jos joku jotain yrittääkin. Tosin oon kai joku ididoottimagneetti, baareissa on lähempää tuttavuutta yrittäneet vaan ne kaikista humalaisimmat joista on jo em.tapauksen lähestyessä pöytää toivonut että kävele ohi, kävele ohi..
lähetä tänne, mun esikko syö mitä vaanViekää nyt noi joulusta jääneet namit pois mun ulottuvilta kun ne houkutaa mua niitä kohden::vampire:
*pakkaa laatikkoon ja lyö postimerkin päälle*lähetä tänne, mun esikko syö mitä vaan
ja reilusti
poika kiittää*pakkaa laatikkoon ja lyö postimerkin päälle*
Minä joulukuun alussa.Mä oon käyny baarissa/yökerhossa viimeksi yli vuosi sitte, mutta sillonki bändiä kattomassa.
Herkullisia hetkiäpoika kiittää
en kyllä käsitä mihin mahhaan se syö sen kaiken
no iltaa, ei muuta kuin selaamaanIltaa kaikille :wave:
Pitäis mennä vähän läpi teidän kirjoituksianne.
Taitaa olla vaan 6 sivullista :snotty:
Mun kanssa piti ostaa viime vuonna hautajaisvaatteita.Yhyy pitäis ostaa koko porukalle häihin sopivat vaatteet.
Juu, miehillä tuo on helppoa.no voi hitsi, otan osaa
nyt kun tarkemmin yritän ajatella niin mulla ei ole hajuakaan mistä mrs gunpowder on loihtinut lasten juhlatamineet
ite pärjään aina sillä tummapukulinjalla, vähänkö helppoo
:wave: jos nyt vähän selailisi oletteko olleet hävyttömiä vai etteno iltaa, ei muuta kuin selaamaan
on stydiä settiä
Mä näin sen :heart:Se oli yhdessä kesäviestissä PIILOSSA ja arvasin että kukaan ei osaa kurkata lihavoituun linkkiin :saint:
Ei munkaan tulemista aina huomaa.Heippa! ai on vai? kovin eilen huiskuttelin ja ilmestyin väliin muttei kukaan nähnyt