:O Ai oon vai...kas kun en itse muista ollenkaan sellasia tapahtuneenmuistelen, että olet kyllä monesti tehnyt hyvinkin näyttäviä sisäätuloja :heart:
:O Ai oon vai...kas kun en itse muista ollenkaan sellasia tapahtuneenmuistelen, että olet kyllä monesti tehnyt hyvinkin näyttäviä sisäätuloja :heart:
Mistä kuvasta?:kieh::kieh:
Kukaan ei sanonu mun kuvasta mitään :kieh:
:saint:
ymmärrän turhautumisen :hug:On kai vetoan siihen:saint: että on ollut muutama päivä ihan paskaa irl ja sitten täälläkään kukaan ees huomannu vaikka pyörin...:xmas:
mä muistan :heart::O Ai oon vai...kas kun en itse muista ollenkaan sellasia tapahtuneen
Kyllä me huomataan, ei aina kehtaa ruveta vilkuttelemaan ette luule että stalkataan sinuaOn kai vetoan siihen:saint: että on ollut muutama päivä ihan paskaa irl ja sitten täälläkään kukaan ees huomannu vaikka pyörin...:xmas:
Puhut asiaa,aika friikkiä kyllä sinällään. Harmaana olleessa ei varmasti olis ollu mitään väliä mutta nyt jotenkin...aika outoa Onkohan ihan normaalia?ymmärrän turhautumisen :hug:
eiks ole muuten jännä miten ketjulaista tulee melkein kuin frendei vaikka ei ole koskaan edes nähty toisiamme
no on tosi friikkiä, ainakin mulle joka en varsinaisesti ole syntynyt suoraan nettiaikakauteenPuhut asiaa,aika friikkiä kyllä sinällään. Harmaana olleessa ei varmasti olis ollu mitään väliä mutta nyt jotenkin...aika outoa Onkohan ihan normaalia?
Mulle netti ei oo ollu koskaan mikään seurustelukanava mutta eron jälkeen kun täällä sai tsemppausta niin sen jälkeen olen ollut täällä enmmän mitä ennen.Ja ikinä en olis kuvitellu et mustuisin,kunhan vaan taustalla harmaillen mut nyt ollaan tässäno on tosi friikkiä, ainakin mulle joka en varsinaisesti ole syntynyt suoraan nettiaikakauteen
pari sivuu taaksepäin, siel on kuva myös mun silmästäMistä kuvasta?
Nyt löytyi, kiva silmä sangrialla ja metiksellä aika antava mekkopari sivuu taaksepäin, siel on kuva myös mun silmästä
mä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseenMulle netti ei oo ollu koskaan mikään seurustelukanava mutta eron jälkeen kun täällä sai tsemppausta niin sen jälkeen olen ollut täällä enmmän mitä ennen.Ja ikinä en olis kuvitellu et mustuisin,kunhan vaan taustalla harmaillen mut nyt ollaan tässä
Mä oon sitten ollut nettineitsyt siis näissä palstoilla ja muilla foorumeilla.mä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseen
rahaakin siinä paloi kun piti tehä kaikki suositut (ja kalliit) tuunaukset
Eli sulla on kotarissa kepsit, kamerat ja sivulaukut ja unohtamatta ohjaustangon koropalaa vaijerien pidennyksineenmä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseen
[video=youtube;8u7J60I_wro]https://www.youtube.com/watch?v=8u7J60I_wro[/video]Mä oon sitten ollut nettineitsyt siis näissä palstoilla ja muilla foorumeilla.
TAhtoo noilla "miestenpalstoilla" mennä se touhu siihen oman kalun kehumiseen ja sitten tulee kauhea tinkaus että kummalla se on isompi ja parempi peli käytössä Kelkka, pyörät autofoorumit ja sama myös mettästyspuolellakin, jos ei koiraa kehuta niin asesepän tekemään huippupiippua ruosteisessa sotilaskiväärissämä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseen
puhut asiaa, just tommoseen pätemiseen se miehillä aina meneeTAhtoo noilla "miestenpalstoilla" mennä se touhu siihen oman kalun kehumiseen ja sitten tulee kauhea tinkaus että kummalla se on isompi ja parempi peli käytössä Kelkka, pyörät autofoorumit ja sama myös mettästyspuolellakin, jos ei koiraa kehuta niin asesepän tekemään huippupiippua ruosteisessa sotilaskiväärissä
Onhan täälläkin nuot haalariketjut sellaisia kehuskelu ja tinkauspaikkoja että huh, kaikki muu on puhasta roskaa ja pa***a paitsi omien lasten vaatteen
meillä on ruoka 10 minsan päästä mutta sitten kun oon syöny niin vois osallistua johonkin tuhmuuteennam nam,nyt on masu täysi.
mitäs kivaa sitten keksitään tähän iltaan?
kelkkalehden palstalla huomannut sellaisen yllätyksen että siellä ei tuota kilpailuhenkeä ole niin kamalasti, varmasti osittain johtuu että noita kelkkapuolen asioita ja pelejä on niin moneen lähtöön ettei niistä voi oikein kilpailla mikä on paras jnepuhut asiaa, just tommoseen pätemiseen se miehillä aina menee
moottoripyora.org on siitä oikeen hyvä esimerkki
ketä nyt tökitään?:stick:
minkäs sitä luenteellensa voimeillä on ruoka 10 minsan päästä mutta sitten kun oon syöny niin vois osallistua johonkin tuhmuuteen
mä kun en ole koskaan vääryyttä vastaan
Mie tökin teitä kaikkia tasapuolisesti On tylsää..ketä nyt tökitään?
no tyhjän tinkausta se on mopojenkin osaltakelkkalehden palstalla huomannut sellaisen yllätyksen että siellä ei tuota kilpailuhenkeä ole niin kamalasti, varmasti osittain johtuu että noita kelkkapuolen asioita ja pelejä on niin moneen lähtöön ettei niistä voi oikein kilpailla mikä on paras jne
tök tök sitten vaan! älä töki arkaan paikkaanMie tökin teitä kaikkia tasapuolisesti On tylsää..