The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no on tosi friikkiä, ainakin mulle joka en varsinaisesti ole syntynyt suoraan nettiaikakauteen
Mulle netti ei oo ollu koskaan mikään seurustelukanava mutta eron jälkeen kun täällä sai tsemppausta niin sen jälkeen olen ollut täällä enmmän mitä ennen.Ja ikinä en olis kuvitellu et mustuisin,kunhan vaan taustalla harmaillen mut nyt ollaan tässä:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulle netti ei oo ollu koskaan mikään seurustelukanava mutta eron jälkeen kun täällä sai tsemppausta niin sen jälkeen olen ollut täällä enmmän mitä ennen.Ja ikinä en olis kuvitellu et mustuisin,kunhan vaan taustalla harmaillen mut nyt ollaan tässä:)
mä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseen

rahaakin siinä paloi kun piti tehä kaikki suositut (ja kalliit) tuunaukset
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
mä olen ollut palstoilla jo 10 vuotta, aloitin moottoripyöräpuolelta mutta olen jo kyllääntynyt niistä viritysohjeista ja renkaista tinkaamiseen

rahaakin siinä paloi kun piti tehä kaikki suositut (ja kalliit) tuunaukset
TAhtoo noilla "miestenpalstoilla" mennä se touhu siihen oman kalun kehumiseen ja sitten tulee kauhea tinkaus että kummalla se on isompi ja parempi peli käytössä :D Kelkka, pyörät autofoorumit ja sama myös mettästyspuolellakin, jos ei koiraa kehuta niin asesepän tekemään huippupiippua ruosteisessa sotilaskiväärissä :D

Onhan täälläkin nuot haalariketjut sellaisia kehuskelu ja tinkauspaikkoja että huh, kaikki muu on puhasta roskaa ja pa***a paitsi omien lasten vaatteen :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
TAhtoo noilla "miestenpalstoilla" mennä se touhu siihen oman kalun kehumiseen ja sitten tulee kauhea tinkaus että kummalla se on isompi ja parempi peli käytössä :D Kelkka, pyörät autofoorumit ja sama myös mettästyspuolellakin, jos ei koiraa kehuta niin asesepän tekemään huippupiippua ruosteisessa sotilaskiväärissä :D

Onhan täälläkin nuot haalariketjut sellaisia kehuskelu ja tinkauspaikkoja että huh, kaikki muu on puhasta roskaa ja pa***a paitsi omien lasten vaatteen :)
puhut asiaa, just tommoseen pätemiseen se miehillä aina menee

moottoripyora.org on siitä oikeen hyvä esimerkki
 
Aries 78
puhut asiaa, just tommoseen pätemiseen se miehillä aina menee

moottoripyora.org on siitä oikeen hyvä esimerkki
kelkkalehden palstalla huomannut sellaisen yllätyksen että siellä ei tuota kilpailuhenkeä ole niin kamalasti, varmasti osittain johtuu että noita kelkkapuolen asioita ja pelejä on niin moneen lähtöön ettei niistä voi oikein kilpailla mikä on paras jne :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä