Aries 78
Kaivaa sähkökitaran varastosta ja kokeilee vieläkö net sormet toimii 14-vuoden jälkeen..
Tuossa musiikkia ja volumit niin että naapurien vuoro kuunnellaJos yhtäänkään tekee mieli lähteä, niin lähde ihmeessä
Päikkärit ja kaikki takana.
Jotain hyvää musaa soimaan niin mielikin piristyy
eli kotona kalsarikännit vai? ja kuka on kapteeni Morgan?MIe ajattelin että en lähde mihinkään radalle, mutta tuo Kapteeni Morgan on aika kova kaveri houkuttelemaan liikenteeseen
Häneli kotona kalsarikännit vai? ja kuka on kapteeni Morgan?
Joko on korkattu?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27858332:Terveisii Tsih kaupasta :saint:
Kuuntele jotain sellaista joka saisi mielesi pirteäksiOlipas synkkä biisi:|
Katsoo sit huomenna,tänään ei jaksa. eikä mua ees kiinnosta kukaan muu....Kuuntele jotain sellaista joka saisi mielesi pirteäksi
Juot pari tsihiä (jos ei ole niin hae) ja katsot miltä tuntuu
Tiedä vaikka menojalkaa alkais vipattaan
Ollaan yhessä vanhoja sit,mulla ei ole kyl neulepuikkoja mut voffii katson minäkin,ei vaan jaksa kiinnostaa nyt muu kun koti-ilta vaikkakin yksin,tai onhan mulla The KetjulaisetMie taijan oikeesti olla aika vanha, perjantai-illanvietto sujuu parhaiten neulepuikot käsissä, ja vois Voice of Finlandin kattoa, eiks se tuu taas tänään?
Jumalatar Morrigan sanoo kuitenkin viimeisen sanan...MIe ajattelin että en lähde mihinkään radalle, mutta tuo Kapteeni Morgan on aika kova kaveri houkuttelemaan liikenteeseen
tekö vanhoja, sallikaa mun nauraaOllaan yhessä vanhoja sit,mulla ei ole kyl neulepuikkoja mut voffii katson minäkin,ei vaan jaksa kiinnostaa nyt muu kun koti-ilta vaikkakin yksin,tai onhan mulla The Ketjulaiset
Jos vaikka huomenna innostuisitKatsoo sit huomenna,tänään ei jaksa. eikä mua ees kiinnosta kukaan muu....
Miulta puuttuu vaan se kiikkutuoli, mut ei meijän kämppään mahdu semmoista :'Dtekö vanhoja, sallikaa mun nauraa
Mulla se menojalka vipatti syksyllä oikeen kunnolla kunnes tapahtui jotain ja nyt mua ei vaan yksinkertasesti kiinnosta. sen takia en jaksais kyllä lähtee vaikka kummasti helpottais...ehkä.Jos vaikka huomenna innostuisit
Eihän tietenkään se välttämätöntä ole
Ja voihan sitä mennä ihan vaan hauskaa pitämään/tuulettumaan ilman sen kummempia ajatuksia.
Pianhan se nähdään miten rupeet remakoimaanEdellisestä kerrasta onkin jo sitten aikaa, ..."narsk...
Pitää vissiin laittaa puhelimeen joku kännilukko ettei tule itelle mitään seuraa soiteltua yöksi..Pianhan se nähdään miten rupeet remakoimaan
Toi on kyllä hyvä idea. Toisaalta ei tarvii ku soittaa niin a`vot Mulla kävi tänää mielessä et soitan yhen tyypin ihan vaan unikaveriks kun kaipaan sitä läheisyyttä ja toisen tuhinaa vieressä mut en taida kehdata...kun yleensä soitetaan seksin takia ni tuskin kukaan lähtee vaan unikaveriksi.Pitää vissiin laittaa puhelimeen joku kännilukko ettei tule itelle mitään seuraa soiteltua yöksi..
Hih,heti alko....Ai niin, nyt olis yksinäinen ilta kun pojut lähti äidilleen.. joudutta laittamaan lohdutusysviä josta oli eilen puhetta
:hug:Mulla se menojalka vipatti syksyllä oikeen kunnolla kunnes tapahtui jotain ja nyt mua ei vaan yksinkertasesti kiinnosta. sen takia en jaksais kyllä lähtee vaikka kummasti helpottais...ehkä.