The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
"Menee järki ku paikat stoppas kesken hyvän laihutuksen ja nyt...PÄÄÄ HAJOOO!!" Ja mä taas kerran luin äkkiä ja väärin: "Menee järki ku paikat strippas kesken hyvän laihutuksen ja nyt...PÄÄÄ HAJOOO!!"

Näin. Mä poistun :D

• Tykkää
Reactions: famipala
:LOL: Mie taijan oikeesti olla aika vanha, perjantai-illanvietto sujuu parhaiten neulepuikot käsissä, ja vois Voice of Finlandin kattoa, eiks se tuu taas tänään?
Ollaan yhessä vanhoja sit,mulla ei ole kyl neulepuikkoja mut voffii katson minäkin,ei vaan jaksa kiinnostaa nyt muu kun koti-ilta vaikkakin yksin,tai onhan mulla The Ketjulaiset:D

Ai niin ,mun pitäs pestä vessa,siinähän se perjantai ilta menis mukavasti.

Viimeksi muokattu:
Jos vaikka huomenna innostuisit :)
Eihän tietenkään se välttämätöntä ole :)
Ja voihan sitä mennä ihan vaan hauskaa pitämään/tuulettumaan ilman sen kummempia ajatuksia.
Mulla se menojalka vipatti syksyllä oikeen kunnolla kunnes tapahtui jotain ja nyt mua ei vaan yksinkertasesti kiinnosta. sen takia en jaksais kyllä lähtee vaikka kummasti helpottais...ehkä.

Pitää vissiin laittaa puhelimeen joku kännilukko ettei tule itelle mitään seuraa soiteltua yöksi..
Toi on kyllä hyvä idea. Toisaalta ei tarvii ku soittaa niin a`vot;) Mulla kävi tänää mielessä et soitan yhen tyypin ihan vaan unikaveriks kun kaipaan sitä läheisyyttä ja toisen tuhinaa vieressä mut en taida kehdata...kun yleensä soitetaan seksin takia ni tuskin kukaan lähtee vaan unikaveriksi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä