¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Minä painun takasin altaaseen, täällä on 42 astetta lämpöä, ei käy raksa/asfaltti/ym.työntekijöitä kateeksi..... eikä metsäpalojen kimpussa taistelevia.... Töitä pitäis tehdä mutta taidan ottaa paperiversion mukaani.

Kurjenkello harmaana
Tiskikone pesee astioita, pyykkikone odottelee pyykkejä, väsyneenä istun tässä! Liki uneton yö, lauantaina edessä isäni hautajaiset ja se pyörii mielessä....
Pojat 5,5 v päiväkodissa, mies töissä, tyttö 16 v koulussa, perjantaina haen taas kotiin!
Vanhoja ikkunoita pitäis tuunata, lauantaiksi olis kiva saada kaksi valmiiksi, mutta kun ei jaksa! :(
Aamupalaa vois kohta syödä, jospa siitä sais vähän energiaa.

Tiskikone pesee astioita, pyykkikone odottelee pyykkejä, väsyneenä istun tässä! Liki uneton yö, lauantaina edessä isäni hautajaiset ja se pyörii mielessä....
Pojat 5,5 v päiväkodissa, mies töissä, tyttö 16 v koulussa, perjantaina haen taas kotiin!
Vanhoja ikkunoita pitäis tuunata, lauantaiksi olis kiva saada kaksi valmiiksi, mutta kun ei jaksa! :(
Aamupalaa vois kohta syödä, jospa siitä sais vähän energiaa.
Mitä teet niille vanhoille ikkunoille?
:)

Esikoinen eskarissa, kohta siirtyy iltapäivätoimintaan, josta haen sen aikaisemmin tänään. Kuopus siellä riisuu vaatteitaan päiväunille menoa varten.

Minä olen saanut pyykkärinä ja kodinhoitajana samalla kun... tuskailen tuon ilmaisen kirjoitusohjelman kanssa ja toivon saavani pian oikean Officen koneelle.

Leona Y harmailee
Juuri heräsin ja nyt se on tapahtunut!
Mä otan täällä tätä uutta "lehteä" henkilökohtaisena kettuiluna! Miksi ne teki MUN lehdelle niin?

Mies on kotona, järjestlee työjuttujaan. Ylimääräiset "perheenjäsenet" ovat poistuneet. Kuopus on koulussa ja vanhemmat lapset maailman turuilla. Koira ja kissa edelleen ulkoilevat. Sataa lunta.

Kurjenkello harmaana
Mitä teet niille vanhoille ikkunoille?
Mä teen niistä esim. peilejä, liitutauluja, laitan ehjän lasin taakse enkelin tai jotain muuta, vanerista ite teen!
Nyt on työn alla esikoisen tyttöystävän syntymäpäivälahja. Wanha neliruutuinen, kohtuullisen pieni, toiseen reunaan peili ja toiseen liitutaulu, keskellä kaksi ruutua, joihin tulee enkeli, tähtiä, sydämiä, kristallikruunun palasia. Tästä R tietääkin, toiveidensa mukaan teen.
Lisäksi teen yksiruutuiseen, noin 40x45 cm kokoisesta korutelineen. Lasi pois, hion ja maalaan ja pieniä koukkuja koruja varten! Tää on täysin yllätys!
Nuo kun asuvat Järvenpäässä, minä Turun kupeessa, ja lauantaiset hautajaiset taasen Hyvinkäällä, niin olis kiva saada samalla reissulla!

Mä teen niistä esim. peilejä, liitutauluja, laitan ehjän lasin taakse enkelin tai jotain muuta, vanerista ite teen!
Nyt on työn alla esikoisen tyttöystävän syntymäpäivälahja. Wanha neliruutuinen, kohtuullisen pieni, toiseen reunaan peili ja toiseen liitutaulu, keskellä kaksi ruutua, joihin tulee enkeli, tähtiä, sydämiä, kristallikruunun palasia. Tästä R tietääkin, toiveidensa mukaan teen.
Lisäksi teen yksiruutuiseen, noin 40x45 cm kokoisesta korutelineen. Lasi pois, hion ja maalaan ja pieniä koukkuja koruja varten! Tää on täysin yllätys!
Nuo kun asuvat Järvenpäässä, minä Turun kupeessa, ja lauantaiset hautajaiset taasen Hyvinkäällä, niin olis kiva saada samalla reissulla!
Ok. Minä olen käyttänyt sisustuksessa ihan sellaisinaan.
Esim noin:

Oi kun saiskin tuollaisia!

Niin, kyllä mäkin noita myyn, jos joku haluaa, sellaisenaan, tosin hieman pitää siistiä! Kaunis on pelkästäänkin, varsinkin nuo moniruutuiset! :)
Minun ensimmäinen mieheni entisöi joskus aikoinaan yhden vanhan Saksasta Suomeen siirretyn huvilan ja sieltä sitten niitä vanhoja ikkunoita kulkeutui meillekin sitä mukaa kun korvattiin uusilla samanlaisilla.

Tällä hetkellä minä olkkarissa läppärillä ja vieressä tyttärenpoika 6 kk.
Mies työhuoneessa hommissaan.
Keittiössä tytär 7 v ja tyttärentytär 3 v tekevät itselleen välipalaksi hedelmäsalaattia.
Poika 5 v ja tyttärenpoika 5 v leikkivät pihalla (lumilinnabisneksiä).
Tytär 15 v ja lainatyttäret 15 v ja 16 v vielä koulussa. Kun se kohta loppuu tulevat päiväkodin kautta kotiin ja ottavat sieltä mummilaan yökylään tyttärenpojan 2v.

Minua laiskottaa, mutta kai sitä on pakko tästä potkaista itsensä jalkeille ja alkaa silittämään pyykkejä...

Yhteistyössä