Mitä teet niille vanhoille ikkunoille?Tiskikone pesee astioita, pyykkikone odottelee pyykkejä, väsyneenä istun tässä! Liki uneton yö, lauantaina edessä isäni hautajaiset ja se pyörii mielessä....
Pojat 5,5 v päiväkodissa, mies töissä, tyttö 16 v koulussa, perjantaina haen taas kotiin!
Vanhoja ikkunoita pitäis tuunata, lauantaiksi olis kiva saada kaksi valmiiksi, mutta kun ei jaksa!
Aamupalaa vois kohta syödä, jospa siitä sais vähän energiaa.
Mä teen niistä esim. peilejä, liitutauluja, laitan ehjän lasin taakse enkelin tai jotain muuta, vanerista ite teen!Mitä teet niille vanhoille ikkunoille?
Ok. Minä olen käyttänyt sisustuksessa ihan sellaisinaan.Mä teen niistä esim. peilejä, liitutauluja, laitan ehjän lasin taakse enkelin tai jotain muuta, vanerista ite teen!
Nyt on työn alla esikoisen tyttöystävän syntymäpäivälahja. Wanha neliruutuinen, kohtuullisen pieni, toiseen reunaan peili ja toiseen liitutaulu, keskellä kaksi ruutua, joihin tulee enkeli, tähtiä, sydämiä, kristallikruunun palasia. Tästä R tietääkin, toiveidensa mukaan teen.
Lisäksi teen yksiruutuiseen, noin 40x45 cm kokoisesta korutelineen. Lasi pois, hion ja maalaan ja pieniä koukkuja koruja varten! Tää on täysin yllätys!
Nuo kun asuvat Järvenpäässä, minä Turun kupeessa, ja lauantaiset hautajaiset taasen Hyvinkäällä, niin olis kiva saada samalla reissulla!
Oi kun saiskin tuollaisia!Ok. Minä olen käyttänyt sisustuksessa ihan sellaisinaan.
Esim noin:
Minun ensimmäinen mieheni entisöi joskus aikoinaan yhden vanhan Saksasta Suomeen siirretyn huvilan ja sieltä sitten niitä vanhoja ikkunoita kulkeutui meillekin sitä mukaa kun korvattiin uusilla samanlaisilla.Oi kun saiskin tuollaisia!
Niin, kyllä mäkin noita myyn, jos joku haluaa, sellaisenaan, tosin hieman pitää siistiä! Kaunis on pelkästäänkin, varsinkin nuo moniruutuiset!
Minä en ole. Voisi kyllä laittaa lukulistalle.Mä pidän hetken taukoa taistelusta Itävallassa. Menossa Tolstoin Sota ja rauha, Esa Adrianin käännöksenä. Onko joku lukenut sen uusimman käännöksen vuodelta 2005?
Kiva kun voin jonkun idean tarjoilla! - kun sen hernekeitonkin olit ehtinyt jo tehdä ennen ehdotustani...Minä en ole. Voisi kyllä laittaa lukulistalle.
Kiitos vinkistä.