¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Professional Griefer
Mies lähti eilen opiskelupaikkakunnalleen, joten meillä on hiljasta. Lemmikit kiipeilee sängyn tyynyjen välissä, kuin mitäkin vuoritutkijoita kuvittelevat olevansa ja mä istun tässä koneella. Heräsin äsken päikkäreiltä, joten varmaan istun työaamuun asti tässä koneella.

Alan kyllä teippailemaan kohta seinää huomista maalausurakkaa varten.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27834166:
On niitä valmiimpia netissäkin, linkkiä saa tahtoessaan. Olettaen, että nimeni pysyy silti edelleen pois palstalta.
Pistä yksityisviestinä tai blogin kautta mailiin?
Luen oikein mielelläni.

Tiesitkö että "palstalaisilla" on joidenkin "epäpalstalaisten kanssa" runosivustokin harvoille ja valituille?
Ehkä minua aktiivisemmat bongaavat sinut tästä ...

(Minä olen pastettanut sinne vain vanhoja jo julkaistuja runojani kun en jaksa/viitsi työstää uudempia valmiiksi asti joten en koe itseäni päteväksi kutsujaksi tms.)

:)

Lapset kaikki katsovat telkkaa, minä tässä surffailen kun odottelen saunan lämpiämistä.
Mies on äidillään Virossa ja äsken soitti ja valitti miten on niiiiiiin kovassa kuumeessa ja sairas.
Ja aamulla olisi tulossa kotiin.

mutsion
Poika 1v 10kk nukkumassa mummoiluvisiitin päätteeksi. Äiti huokaa ja makaa sohvalla. Mies tulossa töistä. Maha-asukas on vasta liitoskivuilla ilmoitellut itsestään. Ja järkyttävänä huonovointisuutena.

..
Mies on harrastamassa, tytär piippaa tohkeissaan ympäri taloa kun oli kaverillaan vanhojen tansseja varten koemeikissä ja kampauksessa, nyt pitää sovittaa mekkoa ja sovitella tanssipartnerin krakan ja taskuliinan sävyä mekon sävyyn... oi tuota nuoruutta... minä tulin just salilta, kävin suihkussa ja jysähdin sohvalle puurokupin ja kahvin kanssa. Esikoinen kävi ruoka-aikaan ja lähti iltavuoroon töihin

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Poika 1v 10kk nukkumassa mummoiluvisiitin päätteeksi. Äiti huokaa ja makaa sohvalla. Mies tulossa töistä. Maha-asukas on vasta liitoskivuilla ilmoitellut itsestään. Ja järkyttävänä huonovointisuutena.
Toivottavasti isoveli huomennakin menossa mummia ilahduttamaan.
Ja itsellä liitoskipuihin auttoi kuuman saunan ohella "pesä" tyynyistä ja peitoista.

Onhan teillä tallentava digiboxi tai läppäri, jonka saa nettiin pedistäkin käsin, että jaksat "hautoa"?

:)

hellsbells
Noniin tulihan tää iltakin vihdoin. Mies on vieläkin töissä, nyt ollut jo 14,5h ja jatkuu vaan. 3,5vee jätkä pyörii vielä sängyssään, nukahtaa kohta. Vauva tais kanssa just nukahtaa, saas nähdä "ilahduttaako" mua yöllä heräilemällä vai ei.. Ite istun koneella, vesilasin ja suklaitten kans. Väsyttää pirusti, taidan kohta ottaa vaakatason sohvalle ja tsiigailla telkkua. Ja varmaan nukahtaa siihen...

Väki alkaa heräillä kouluun..itse en ole nukkunut ko pari hullunkalpeeta tuntia.Katti juoksee tytön perässä ja marmattaa,koska piti huoneensa ovea kiinni koko viimeyön(ilmeisesti kissankutale on potenut ikävää,kun tyttö oli vävyn tykönä muutaman päivän)..Huoks....

Istun sohvalla aamukahvi toisessa kädessä, läppäri sylissä, luin aamun uutiset ja mietin mille tänään alkaisin. On aivan hiljaista, lastenhuoneen ovenraosta kuuluu vielä tasainen tuhina, kuullen samaan aikaan kuinka naapuritontilla käy autonovien pauke - kunnan miehet on tulleet taas töihin.

Lupasin itselleni eilen nukkumaan mennessä, että tänään ennen klo. 12 on viimeisetkin työt palautettu opettajan sähköpostiin ja voin viimein aloittaa loppurutistuksen harjoittelun merkeissä.

lucifer
lapset hieroskelevat viimeisiä unihiekkojaan telkkarin ääressä ja yrittävät pukea.
itse yskin keuhkoni pihalle ja odottelen että pääsen soittamaan tkhon aikaa, toinen korva ja samalla koko toinen puoli päästä on räjähtämäisillään. töihin tässä pitää suunnistaa kunhan lääkkeet vaikuttaa.
niin ja mies lähti töihin jo viideltä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Me katsotaan pikkukakkosta. Tai mä myös koneella samalla. Mies nukkuu tossa parin metrin päässä tulpat korvissa, menee yöksi töihin. Toinen kissoista nukkuu mun tyynyllä tossa sängyllä ja toinen tekee tuvassa jotain, josta lähtee omituinen ja tunnistamaton ääni. Pitäis käydä tarkistamassa, mutta emmää jaksa |O

Muu perhe nukkuu, mä olen ollut tuolta neljästä asti hereillä. Lapsi alkoi uudestaan oksentamaan, vaikka luulin pahimman osan vatsataudista olevan jo ohi. Siivoamisen jälkeen jäin silittelemään kipuisen pienen uneen, enkä enää saanut itse unta. Nyt aika silmälläni kyhjötän sohvan nurkassa.

Yhteistyössä