¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Keittiönoita
Kuopuksella vika lomapäivä, joten se vetää unta kuuppaan. Niin tekevät nojatuolissa molemmat kissatkin. Mä makaan sängyssä, katselen telkkaria ja naamakirjailen. Kunhan kuopus herää, menen suihkuun. Sitten taas makaan sängyssä, katselen telkkaria ja naamakirjailen :D

"vieras"
tyär 1 kiukkuaa kun se haluaisi uuden jääkiekkopanssarin, veljen vanha (hyväkuntoinen ) ei kelpaisi. tyär 2 on yliväsynyt mutta haluaa silti uimaan kun on luvattu,melkeen nukkuu sohvalla ja kitisee välillä
poika pelaa jossain pelinsä uumenissa syvällä ja hiljaa. Koira paiskoo luuta pitkin seiniä ja mies on omalla koneellaa ja mä tässä palstailen.
Takassa tuli, telkkarissa lastenohjelmat ja tiskikone pelaa omaa peliään keskenään.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"vieras"
poika pelaamassa lätkää kaverillaan ja syömään odotellaan. sitten saa laittaa lätkäkamppeet kasaan ja mies heittää hänet hallille. itse odottelen, että pääsisin aloittamaan työt, kun talo hiljenee.

• Tykkää
Istuskelen katselemassa tulisiko telkkarista mitään kivaa ja odottelen samalla että pyykkikone tekee ohjelmansa valmiiksi. 2v jututtaa sitterissään viihtyvää vauvaa.

Esikoinen on avustajansa kanssa ulkoilemassa ja mies vanhimman tytön kanssa uimassa.

• Tykkää
"vieras"
[QUOTE="vieras";27832786]Mies ja kaverinsa nukkuvat univelkojaan palattuaan reissusta. Koira ja kissa ulkoilevat. Poika on Amsterdamissa, yksi tyttö Hgissä, toinen Lontoossa ja teini kaverillaan. Mä olen maailman napa ja istun tässä keittiön pöydän ääressä. Söin purkillisen ananasta, maistui metallille, mutta niinhän meillä kaikki. :D
Kermajuustoperunat on valmiina ja jotain lisäkettä pitäisi siihen keksiä. Pöydällä on viisi tuikkukynttilää kipoissaan, takassa tuli ja mä olen melkoisen tyytyväinen tähän olotilaan. :D[/QUOTE]

Pakko päivittää. :D
Ojensin juuri pyyhkeen ennestään tuntemattomalle mieshenkilölle joka tahtoi suihkuun. Keitäköhän täällä oikeesti on? :D :D

sarmiina harmaana
Teinit ulkoilemassa, 1,5v durasell-kaksoset vaihtavat leikkiä parin minuutin välein, mies töissä, koiruus mun jaloissa ja mä istuskelen sohvalla. Tätä kirjoittaessa toinen pienistä tuli kiipeilemään mun päälle :)

hgha
Autoin miehen ja lapset matkaan (harrastuksiin), tee hautumassa, surffailen ristiin rastiin kaikkea turhaa netissä, mietin onko jotain joka on pakko tehdä tänään ja just nyt, vai otanko tämän parituntisen ihan vain itselleni.

SariÄippä
Istun läppäri sylissä ja oli aikomus laittaa laskuja pankkiin maksuun..eksyin tänne :).
Meillä on mies hallilla töissä. 3.5 v tyttö istuu tuossa vieressä ja katsoo piirrettyjä. Yläkerrassa häärää isommat tytöt gerbiili-terraarion kimpussa ja vaihtavat purut puhtaisiin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
=)
Mies vielä töissä.
Lapset leikkii, yllättävän sovussa näin maanantai illaksi ;)
Minä teen kotihommia ja istun välissä tässä koneella. Eka päivä työttömänä on kääntymässä iltaan, ollut kuitenkin erittäin kiireinen päivä kaikkine toimistossa ja asioilla käynteineen.

Yhteistyössä