The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noh...miten sen nyt ottaa,kai se lähtis kun kysyis mutta tiiä siitä tietääkö sekään mitään...meijän perhe kuulostaa tän perusteella vähän kädettömiltä:D
ei tehä tästä liian vaikeeta, katot vaan lompsaan mitä siellä on ja sitten monta tuumaa tarviit

kyllä se näillä spekseillä löytyy vaikka cittarista
 
VIRTUAL HEALTH CHECK AND COACHING

Sähköisen terveystarkastuksen avulla saat tietoa terveyteesi vaikuttavista tekijöistä. Näet miten elämäntavat vaikuttavat arvioituun elinikääsi ja riskiisi sairastua elinikää lyhentäviin ja elämänlaatua heikentäviin sairauksiin.

Mä kävin tekemässä tuon ja ehkä pitäs pientä muutosta tehä elämässä :)
Täytyy joskus perehtyä paremmin. En nyt jaksa alkaa mittaan vyötärönympärystä enkä tuosta terveystietokohdastakaan kaikkea edes tiedä.
 
Lapset meni "nukkumaan" (lue: elämöimään sänkyihinsä) mulla kännykkä oli tulikuuma joten sammutin sen ja otin akun irti ettei pamahda koko vekotin :O

Nyt hetki koneella ja sitten parit jaksot näkijää.. Huomenna pitäis keksi ja toffee rahat viedä mitkä oli kyllä lapsen repussa silloin ku ne PITI palauttaa ennen lomia mutta en sitten huomannu sanoa täteille sitä että ne on siellä :ashamed: Toivottavasti ei tuu sanomista... :whistle:
 
kahvikirahvi
Pärjäisin kyllä vallan mainiosti ilman töllötintä.
Uusintoja toisensa perään...
Mää en kato telkkaria oikein ikinä. Kerran-pari viikossa laitan sen taustamölinäks siinä toivossa et pikkupuolikas keskittyis siihen rauhassa sen aikaa että saan aamukahvit juotua rauhassa. Tähän mennessä ei oo toiminut :D

Niin, ja jos miehenpuolikas kattoo telkkua niin simpsoneita saatan seurata sivusilmällä. Jos asuisin yksin niin en hankkis mokomaa mööpeliä ollenkaan.
 
Mä varasin huomiselle taas lääkärin kun kurkku edelleen kipeä.
En nyt saikkua ole hakemassa :whistle: mutta saa nyt katsoa sit kuitenkin. Viikon jo ollut kipeä eikä mitkäkään hunajat,buranat,bafucinit tai strepsilsit auta kuin hetkeksi.
Ei kyllä näytä angiinaiselta. Yskä ja nuhakin ollut kohta viikon.
Tai sit on vaan joku sitkeä pöpö kyseessä.
Voi ei :( Toivottavasti paranet pian :kiss:
 
IhanaValo
Voi vattu taas...onko tuo tyhmyyttä, ajattelemattomuutta vai ihan vaan itsekkyyttä..
Meitä on tääl 4 henkee, tosin ite voisin jättäytyä poiskin, mut eikö 4 munaa riitä paistettavaks ees kolmelle? Mitenkään päin??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä