M
"mies"
Vieras
Mistä lähtien renttu=huonokäytöksinen sika ja pettävä kusipää?
Sanotaanko että todennäköisyys on näiden kahden puolella. Uskollinen renttu on sama kuin jäätävä polte.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
missä vaiheessa renttu muuttuu itsekkääksi siaksi? riittääkö hääpäivän unohtaminen ekan kerran, humalassa anoppilaan tulo vai pitääkö väistämättä käydä vieraissa kun vaimo on puskemassa yhteistä rakkauden hedelmää. akateemista kiinnostusta vaan...
minkälaiseksi sä miellät rentun?
minkälaiseksi sä miellät rentun?
Eihän tuollainen ole renttu vaan normaali mies. Mistä lähtien normaali mies on ollut renttu?
Ja autotallin jutut osaa tehdä kuka vaan perehtymällä. Kyse on minusta vähän samasta kuin seksitaidot. Ei rakettitiedettä.
Kuka tahansa pystyy tekemään mitä tahansa "hieman" perehtymällä... Kuinka pitkään sulla menisi että saisit rakennettua mulle hd:n alusta loppuun itsetehdyillä osilla?? Niinpä niin...
![]()
![]()
![]()
Toisen unelmamies on toisen turnoff. En usko että renttuus iskee kovinkaan moneen, mutta Bluen mainitsema karskeus kyllä. En usko että 'mies' on karski, sen tiedän että minä en ole.
Ymmärrän jopa että miehen aggressiivisuus ja vaarallisuus vetoaa joihinkin, se vihjaa että mies on suojeleva.
Ja autotallin jutut osaa tehdä kuka vaan perehtymällä. Kyse on minusta vähän samasta kuin seksitaidot. Ei rakettitiedettä.
Kuka tahansa pystyy tekemään mitä tahansa "hieman" perehtymällä... Kuinka pitkään sulla menisi että saisit rakennettua mulle hd:n alusta loppuun itsetehdyillä osilla?? Niinpä niin...
![]()
![]()
![]()
Joo, sie oot vähä salaperäinen tässä ollu, että ihan kaapissa kirjaimellisesti suojeluksen pidit. :xmas:
Onko se H-D, jos on itsetehdyt osat?
Mutta tästä aiheesta sen verran, että toisille ei välttämättä käy samanlainen mies mikä toiselle on täydellinen.